28 مرداد 1397 - 13:15

بانک سامان به ۱۱۰ هزار مسافر خدمات ارزی ارایه کرد

عملکرد و دستاوردهای چهار ماهه بانک سامان در زمینه ارایه انواع خدمات ارزی اعلام شد که بر این اساس این بانک به ۱۱۰ هزار مسافر خدمات ارزی ارایه کرد.
کد خبر : ۹۰۱۳۵
بانک سامان در قاب ایبِنا

به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی بانک سامان، حسن دهقانی‌زاده مدیر بین‌الملل این بانک در گفت‌گو با «سامان رسانه» با اعلام این مطلب گفت: پس از انتخاب بانک سامان به عنوان بانک عامل فروش ارز مسافرتی از سوی بانک مرکزی  در تاریخ  ۲۳ فروردین ماه، به سرعت اقدامات مربوط به تجهیز باجه‌های فرودگاهی و سامانه‌های نرم‌افزاری انجام و فروش ارز مسافرتی به هموطنان آغاز شد.


دهقانی زاده افزود: در بازه زمانی۲۳ فروردین تا ۱۵ مرداد ماه ۱۳۹۷ حدود ۱۱۰ هزار نفر از هموطنان با استفاده از خدمات بانک سامان در زمینه ارز مسافرتی اقدام به سفر کردند و در این مدت بیش از ۷۷ میلیون یورو برای این امر کارسازی شد.


مدیر بین‌الملل بانک سامان اظهار داشت: ارایه خدمات ارز دانشجویی به دانشجویان غیربورسیه خارج از کشور نیز  از دیگر خدمات بانک سامان در این عرصه بود که در بازه زمانی فروردین تا نیمه مرداد ماه ۹۷ بیش از ۶۵۰۰ نفر حدود ۴۰ میلیون دلار کمک هزینه اقامت و همراه توسط دانشجویان دریافت شده است.


وی افزود: ظرفیت های گسترده خدمات گروه مالی سامان در حوزه سفر به خدمات ارزی خلاصه نمی شود و در این زمینه خدمات بیمه مسافرتی سامان و خدمات ارزی شرکت صرافی سامان همیشه به عنوان مکملی در کنار خدمات بانک سامان زمینه ساز سفری خوب و خاطره انگیز برای مشتریان سامان است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر