30 مرداد 1397 - 10:47

استقبال تحلیل‌گران از سامانه تدان برای طرح سوال از ناشران

سامانه تدان علاوه بر ارتباط مستقیم و سریعتر ناشران و تحلیل گران با یکدیگر، سبب می شود ناشران به مسئله شفاف سازی در بازار اهمیت ویژه ای دهند و ناشر خود را مکلف به پاسخگویی بداند.
کد خبر : ۹۰۲۳۸
بورس تهران

به گزارش ایبِنا، طوبی دهقانی مدیر ناشران با بیان مطلب فوق گفت: به موجب ماده ۱۷ مکرر دستورالعمل نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران اگر قیمت سهام شرکتی طی ۱۵ روز معاملاتی متوالی با نوسان قیمت ۵۰ درصد افزایش یا کاهش همراه شود، نماد معاملاتی متوقف شده و سرمایه گذاران و تحلیل گران می توانند از طریق کارگزاری ها، شرکت های مشاور سرمایه گذاری سوالات خود را در مورد وضعیت شرکت در سایت"تدان" مطرح کنند و ناشر در اطلاعیه شفاف سازی به این سوالات پاسخ می دهد.


وی تصریح کرد: سامانه تدان از زیرمجموعه­ های سایت کدال است که ماموریت آن دریافت گزارشات تحلیلی از مشاوران و تحلیل­ گران و همچنین دریافت پرسش­ های تحلیل­ گران از ناشران در راستای برگزاری کنفرانس خبری  است و هم اینک این درگاه پذیرای سئوالات متعدد سرمایه­ گذاران و تحلیل­ گران می باشد.  


دهقانی افزود: تاکنون در مورد شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در خصوص شرکت­ های پتروشیمی پردیس (شپدیس)، ملی مس (فملی)، باما(کاما)، کاوه جنوب کیش (کاوه)، حفاری شمال(حفاری)، پتروشیمی جم (جم)، نفت و گاز پارسیان (پارسان) و پتروشیمی تبریز (شبریز) از طریق سامانه تدان از ناشران طرح سئوال شده است.


مدیر ناشران بورس تهران خاطرنشان کرد: این مسئله علاوه بر اینکه ارتباط مستقیم و سریعتر ناشران و تحلیل­ گران با یکدیگر را میسر می کند، سبب می­ شود ناشران به مسئله شفاف سازی در بازار، اهمیت ویژه ­ای دهند و ناشر خود را مکلف به پاسخگویی بداند. همچنین تحلیل ­گران پاسخ سئوالات خود را راحت ­تر و سریعتر دریافت می ­کنند.


برچسب ها: بورس ناشران بورس
ارسال‌ نظر
علی لطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲
۰
سلام لطفا درباره سود و ارزش روز مجتمع فیروزه شرکت ثرود توضیح بدین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱
۰
ناشر محترم !وقتی که بکام( شهید قندی یزد ) بعد از اعمال افزایش سرمایه قیمتش از ۹۰۰ تومان به ۱۲۰ تومان رسید در طول مدت ۳ سال آیا ناظر ایا هیچ وقت تغیرات بیش از ۵۰ درصد نداشت که الان فقط با کنی رشد سهم .سهم را میبندید . ایا دلیل کاهش سهم را در طول سسسسسههه سال پرسیدین ؟که دلیل افزایش سهم را میپرسین ؟خجالت نمیکشین ایا
هانام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
۰
سلام ثشاهدچرابسته اس؟کی بازمیشه؟نوشته به علت افزایش ۵۰درصدی قیمت متوفق شده پس چراهنوزبالای۸۰درصدتوضرره؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴
۰
سلام دتولیدو چرا بستین من دیروز خریدم
اصغر ابراهیمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۹
۰
با سلام وعرض ادب خدمت ناشران محترم
سوال : در تاریخ ۱۴۰۲/۱/۲۱ نماده خمحرکه بدلیل مثبت شدن پی در پی بسته شده جناب آقایان ناشران در کدامین منفیهای پی در پی نماده خمحرکه ناشران محترم تصمیم گرفتند که نماد را بدلیل منفیهای پی در پی ببندند !!!؟سیاست یک بامو دو هوا ظلمیست بزرگ در حق سهامداران الخصوص سهامداران خورد
لطفا تاریخچه معاملات خمحرکه را بررسی کنید
سهام فلامی کی باز میشهخ
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷
۰
سلام ببخشید سهام لامیران کی باز میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
۰
سلام کاما وقتی ۳۰۰ درصدرفت توضررنبستید حالا میبندید که۵۰درصد رفته بالا
زهرا سیفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷
۰
سلام سوالم اینه که تا کی فپنتا بسته س؟ کی باز میشه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
۰
چرا تکلیف سهام من در وتوکاح وفباهنرح بعد از چند سال هنوز روشن نشده
فیلم و پخش زنده
بیشتر