05 مهر 1397 - 02:00

امنیت امروز کشور، مرهون خون رهروان دلیر شهدای دیروز است

رییس هیات مدیره بانک دی در دیدار با خانواده شهید محمد حسین حدادیان از شهدای امنیت کشور، دلاوری و غیرت جوانان امروز را در دفاع از میهن اسلامی و ارزش نهادن به خون شهدای کشور تحسین کرد.
کد خبر : ۹۱۸۵۷
امنیت امروز کشور، مرهون خون رهروان دلیر شهدای دیروز  است

به گزارش ایبِنا به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی؛ به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس ، رضا سهم دینی، رئیس هیئت مدیره بانک دی ،احمد حشمی پور، مدیر کل حوزه مدیریت و حسن عباسیان، فرمانده پایگاه بسیج ۹ دی با خانواده شهید محمد حسین حدادیان دیدار کردند و یاد و خاطره این شهید را گرامی داشتند.


رییس هیات مدیره بانک دی در این دیدار با اشاره به اهمیت تداوم امنیت در کشور گفت:ایران تنها کشوری است که در منطقه از امنیت مطلوبی برخوردار است و این موفقیت را در عرصه بین المللی ، مرهون تلاش و از خود گذشتگی جوانانی است که با وجود جنگ نرم هنوز راه شهیدان هشت سال دفاع مقدس را فراموش نکرده اند و با غیرت و دلاوری بدون هیچ گونه چشمداشتی از جامعه اسلامی ایران دفاع می کنند.

سهم دینی افزود: شهدای امنیت ثابت کرده اند تحت لوای پرچم ایران در هر لباسی وقتی صحبت از امنیت جان و مال و ناموس ایران زمین باشد، غیرتمندانه تا پای جان از آن ها دفاع می کنند  و بدون ترس از شهادت ، آن را جز تقرب به خدا و لطف پروردگار نمی بینند و برای هدفی که دارند و راهی که در پیش گرفته اند، مورد رحمت خداوند قرار می گیرند.

رئیس هیئت مدیره بانک دی با بیان این که امروز کشور در جدال  با جنگ نرم و خطر غرب زدگی است گفت: در عبور از این رهگذر تنها با وجود هدایت ها و راهنمایی های مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و راه و رسم جوانانی  چون شهید والا مقام محمد حسین حدادیان می توان به آینده کشور و حفظ جامعه امیدوار بود.
در این دیدار، پدر شهید محمد حسین حدادیان ضمن قدردانی از توجه و حضور مدیران بانک دی گفت: اندوه از دست دادن فرزند جانکاه است اما شهادت فرزند شهیدم در راه خدا و در جهت حفظ امنیت جامعه، موجب تسلی خاطر و آرامش قلبمان می گردد و امیدواریم جوانان راه شهدا را از یاد نبرند و کشوری را که برای پایداری اش خون ها ریخته شده، در آینده به خوبی حفظ نمایند.
محمد حسین حدادیان بسیجی مخلص خداوند، در حمله آشوبگران به خیابان پاسداران تهران، برای دفاع از امنیت جامعه، مرم و ساکنین منطقه، جان خود را فدا کرد و با اصابت بیش از پنجاه گلوله اسلحه شکاری و ضربه های متعدد توسط آشوبگران، به مقام والای شهادت نائل شد.
 گفتنی است رئیس هیئت مدیره بانک دی پس از این دیدار با حضور در گلزار شهدای چیذر به مقام والای شهدا ادای احترام کرد و با ذکر فاتحه و غبارروبی از مزار این عزیزان یاد و خاطرشان را گرامی داشت.

برچسب ها: بانک دی شهدا
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر