17 مهر 1397 - 09:00
قربانی در دیدار با خانواده شهید سردار فرزانه:

تداوم راه شهیدان انقلاب بر همه واجب و ضروری است

مدیرعامل بانک دی با حضور در منزل شهید سردار رضا فرزانه با خانواده این شهید والا مقام دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر : ۹۲۳۷۴
 تداوم  راه شهیدان انقلاب بر همه واجب و ضروری است

به گزارش ایبِنا به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، محمدرضا  قربانی  در این دیدار صمیمانه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید  سردار رضا فرزانه  و سایر شهدای معزز  انقلاب اسلامی گفت: فلسفه وجودی دیدار با خانواده شهداء، تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی و ارج نهادن به مقام والای آن ها است.


مدیرعامل بانک دی در این دیدار با اشاره به اهمیت تداوم امنیت در کشور گفت:ایران تنها کشوری است که در منطقه از امنیت مطلوبی برخوردار است و این موفقیت در عرصه بین المللی، مرهون تلاش و از خود گذشتگی جوانانی است که همچون شهیدان هشت سال دفاع مقدس با غیرت و دلاوری بدون هیچگونه چشمداشتی از جامعه اسلامی ایران دفاع می کنند.


قربانی با بیان این که پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تحولات عمیقی در داخل کشور و جهان ایجاد شد گفت: تاریخ انقلاب را باید بر صفحه جان ها نوشت و بادیده عبرت مطالعه کرد تا آیندگان بدانند که این انقلاب و میوه پر طراوت آن، یعنی نظام اسلامی، آسان به دست نیامده و در پای واژه واژه این کتاب مقدس، خون پاک ترین و رشیدترین فرزندان این ملت ریخته شده است.


مدیرعامل بانک دی با اشاره به این که نسل امروز  باید از میراث گران سنگ انقلاب دفاع کنند یادآور شد: طنین انقلاب اسلامی به دلیل درون مایه دینی و زیربنای غنی فرهنگی آن همراه با فرامین جان بخش معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره)، به سرعت در گستره جهان گوش ها را نوازش داد و قلوب انسان های مشتاق حقیقت و تشنه معنویت را با مفاهیم زلال تفکر اسلامی آشنا کرد.


وی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مدظلله العالی) در خصوص حفظ راه شهیدان تصریح کرد: تداوم راه و هدف شهیدان انقلاب بر همه واجب و ضروری است و نباید فراموش کنیم که برای حفظ دین اسلام و خاک ایران، خون پاک جوانانمان را اهدا کرده‌ایم لذا مسئولیت خطیری بر دوش همه ما است.
در ادامه این دیدار، خانواده شهید سردار رضا فرزانه ضمن قدردانی از حضور مدیرعامل بانک دی به بیان خاطراتی از آن شهید والامقام پرداختند که با شهامت و عشق،   راه شهادت را برای حفاظت از امنیت و دفاع از آرمان های انقلاب برگزید.


در این دیدار که با همراهی احمد حشمی پور، مدیر کل حوزه ریاست و حسن عباسیان، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ۹ دی انجام شد با اهدای لوح تقدیر از خانواده شهید سردار رضا فرزانه تقدیر شد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر