09 بهمن 1397 - 15:45

تامین سرمایه اصل قضیه در دنیای بانکداری است

استاد دانشکده برق دانشگاه امیر کبیر در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت در خصوص محاسبات شناختی در سیستم بانکی گفت: اصل قضیه در دنیای بانکداری تامین سرمایه است.
کد خبر : ۹۶۴۷۷

به گزارش خبرنگار ایبِنا، محمدباقر منهاج درباره شخصی سازی تسهیلات برای مشتریان گفت: یادگیری ماشین می تواند خدمات بانکی را برای مشتریان شخصی سازی کرد. وی در ادامه گفت: در دنیای حال حاضر اطلاعات و روندها قرار است با سرعت بالا استنتاج ها را به کامپیوتر منتقل کند تا با محاسبات نا محدود، نتایج توسعه ای و کیفی سازی شده حاصل شود.


تحلیل Big Data


منهاج اظهار داشت: در این بستر چندین علوم به صورت رشته ای و پیوسته به هم متصل هستند و با تحلیل Big Data شاهد حجم عظیمی از اطلاعات متنوع در همه زمینه ها هستیم که باید به صورت سازماندهی شده دسته بندی شود.


استاد دانشکده برق دانشگاه امیر کبیر افزود : در حال حاضر با تکنیک های نوین شبکه های عمیق تحت بررسی قرار می گیرند و لزوم رعایت استانداردها بشدت مورد حساسیت قرار دارد.


مدل سازی رفتاری


وی افزود: بانک ها می توانند از طریق مدل سازی رفتاری، قوانین ارایه تسهیلات را به گونه ای اتخاد کنند که مطابق میل مشتریان باشد و در کنار آن اطلاع رسانی به موقع از ریسک های مالی به مشتریان ارائه شود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر