12 اسفند 1397 - 15:07

توزیع گوشت باکارت بانکی کلید خورد

بانک مرکزی سامانه را برای تخصیص سهمیه برای خرید کالاهای اساسی با نرخ مصوب از طریق کارت‌بانکی و کد ملی برای سرپرستان خانوار نهایی کرده که در گام نخست این سامانه برای گوشت عملیاتی می‌شود.
کد خبر : ۹۷۷۸۱
گوشت

به گزارش خبرنگار ایبِنا، روز گذشته کمیسیون تلفیق مجلس با کوپنی شدن کالاهای اساسی موافقت کرد که بر اساس آن قرار است از سال آینده دولت از کالابرگ الکترونیکی برای اختصاص اعتبار جهت خرید کالاهای اساسی با نرخ مصوب دولتی به مردم بهره‌برداری کند.


بر اساس این گزارش، طبق مصوبه کمیسیون تلفیق دولت مکلف است در سال ۱۳۹۸ مابه‌التفاوت ریالی ۱۴ میلیارد دلار از منابع حاصل از صدور نفت را برای حمایت از معیشت مردم و حمایت از تولید اختصاص دهد و دولت قصد دارد از کالابرگ الکترونیکی برای تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم با نرخ ارز ترجیحی بهره بگیرد.


افزون بر این، رییس‌کل بانک مرکزی دیشب در برنامه گفتگوی ویژه خبری خبر داد که دولت به‌ منظور حمایت از معیشت مردم قرار است سهمیه‌ای برای خرید کالاهای اساسی به نرخ مصوب اختصاص دهد که تخصیص سهمیه با سیستمی که در بانک مرکزی طراحی شده از طریق کارت‌بانکی و کد ملی اجرایی می شود و در گام نخست سیستم تخصیص سهمیه برای خرید کالای گوشت با نرخ مصوب در بانک مرکزی آماده و نهایی شده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر