18 فروردين 1398 - 09:54
آمار هفته دوم فروردین:

رشد متغیرهای معاملاتی تالار شیشه‌ای

آمارهای منتشر شده نشان می‌دهد که معاملات تالار شیشه‌ای در دومین هفته فرودین ماه سال‌جاری با رشد متغیرهای اصلی این بازار مواجه شده اما در عین حال ارزش کل معاملات با یک درصد کاهش روبرو شده است.
کد خبر : ۹۸۶۶۷
طرح

به گزارش ایبِنا، در پایان معاملات هفته منتهی به ۱۱ فروردین ماه ۹۸، شاخص کل با ۳.۷۳۹ واحد افزایش معادل  ۲.۰۶ درصد افزایش نسبت به هفته قبل، به ۱۸۵.۲۸۱ واحد رسید.


بازار اول و دوم


بر اساس این گزارش، شاخص بازار اول با ۲۴۰۱ واحد افزایش به رقم ۱۳۷.۸۸۹ واحد و شاخص بازار دوم با ۹.۰۷۶ واحد افزایش به ۳۶۲.۳۵۶ واحد رسید و به این ترتیب شاخص بازار اول ۱.۷۸ و شاخص بازار دوم  هر با ۲.۵۷ درصد افزایش نسبت به هفته قبل همراه شد.


ارزش کل معاملات


از سویی دیگر، در ۲ روز معاملاتی هفته گذشته، ارزش کل معاملات اوراق بهادار به ۱۳.۰۸۵ میلیارد ریال رسید که نسبت به هفته قبل یک درصد کاهش یافته است. در ضمن تعداد ۴۰۸۷ میلیون انواع اوراق بهادار در بیش از ۴۰۷  هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت و به ترتیب ۱۱  درصد و ۲۲ درصد کاهش را نسبت به هفته گذشته تجربه کردند.


صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله


افزون بر این، تعداد ۱۱۷ میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۱۳۲۳ میلیارد ریال مورد معامله  قرار گرفت و به ترتیب با ۵۵ درصد و ۳۵ درصد افزایش نسبت به هفته گذشته همراه شدند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر