24 فروردين 1398 - 10:41

کمک به رونق بخش تولید با اعطای تسهیلات بانکی به پروژه‌های کلان

سرپرست بانک شهر با اشاره به نامگذاری سالجاری از سوی مقام معظم رهبری گفت: این بانک مانند سال‌های قبل تلاش می‌کند ازطریق تامین مالی هدفمند واعطای تسهیلات به پروژه‌های کلان و اشتغالزا،نقش موثری ایفا کند.
کد خبر : ۹۸۸۷۳
بانک شهر

به گزارش ایبِنا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، احمد درخشنده با بیان این مطلب اظهار کرد: سرلوحه قرار دادن بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه حمایت نظام بانکی از بخش تولید و اشتغال می تواند سال ۹۸ را به سال حمایت های هدفمند نظام بانکی از بخش تولید، تقویت ارزش پول ملی، بهبود شرایط اقتصادی و پرداخت تسهیلات اشتغال زا تبدیل کند.


وی افزود: بانک شهر امسال نیز مانند سال های گذشته تلاش خواهد کرد از طریق تامین مالی هدفمند و اعطای تسهیلات بانکی به پروژه های کلان و اشتغال زای کشور، نقش پُررنگی در کمک به رونق بخش تولید در کنار سایر بانک ها داشته باشد.


درخشنده با اشاره به اقدامات این بانک در زمینه کمک به تولید و ایجاد اشتغال در کشور خاطر نشان کرد: این بانک در سال های گذشته نیز از طریق حمایت های ویژه از برخی پروژه های کلان کشور به ویژه پروژه های شهری، حمل و نقل عمومی و تامین مالی احداث و راه اندازی خطوط مترو، جایگاه مناسبی در نظام بانکی از حیث پرداخت تسهیلات هدفمند داشته است.


وی تصریح کرد: طی این مدت در بیشتر کلانشهرهای کشور از جمله تهران، شیراز، تبریز، اصفهان و ...، با حمایت بانک شهر اقدامات موثری از قبیل مهیا کردن مقدمات زیرساخت کارت بلیط های شهروندی و همچنین توسعه خطوط مترو در زمینه حمل و نقل عمومی انجام شده است.


سرپرست بانک شهر همچنین این بانک را در زمینه ارائه خدمات گسترده و به روز، خوشنام دانست و افزود: خدمات شعب، باجه ها و شهرنت ها در سراسر کشور، باعث اقبال عمومی مردم در استفاده از خدمات این بانک شده و این مسئله مسئولیت بانک شهر را در خدمات رسانی هرچه بهتر به مشتریان و مردم عزیز کشور دوچندان کرده است.


وی در ادامه با تاکید بر اینکه بانک ها در سال ۹۸ باید با اعمال اصلاحات مناسب و دقیق در روند اعطای هدفمند تسهیلات و تامین مالی طرح های مهم کشور، گام های اساسی در تحقق شعار سال و رفع دغدغه های مقام معظم رهبری بردارند، گفت: بانک شهر با این نگاه، سال ۹۸ را با حرکت های جهادی در تامین منابع مالی بخش تولید دنبال خواهد کرد.


سرپرست بانک شهر با اشاره به اینکه موضوع بانک محور بودن اقتصاد کشور و تامین مالی بیش از ۹۰ درصد پروژه های کشور از طریق سیستم بانکی، بار مسئولیت بانک ها در برنامه ریزی برای رونق بخش تولید در سال ۹۸ را بیش از پیش کرده است، ابراز امیدواری کرد تا نظام بانکی بتواند همراستا با دولت و برنامه های کلان اقتصادی کشور و در سال رونق تولید، اقدامات ارزشمند و ماندگاری در حمایت از تقویت بخش تولید، توسعه اقتصادی و اشتغال زایی داشته باشد.


برچسب ها: تسهیلات بانک شهر
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر