11 ارديبهشت 1398 - 16:41

پست بانک به دنبال توسعه بانکداری الکترونیک

مدیرعامل پست بانک اعلام کرد: توسعه بانکداری الکترونیک از جمله اهداف ویژه این بانک است.
کد خبر : ۹۹۴۹۳
بهزاد شیری

به گزارش خبرنگار ایبِنا، بهزاد شیری در همایش مدیران پست بانک با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد گفت: در یک ماه گذشته فعالیت‌های متعددی انجام گرفت که از جمله آنها می‌توان به شفاف سازی آمارها و اطلاعات بانک به منظور ایجاد شفافیت اشاره داشت. همچنین بررسی وضعیت بانکداری الکترونیک، بخش ریسک و اعتبارات با هدف افزایش خدمات و رونق تولید صورت پذیرفت.


مدیرعامل پست بانک با بیان اینکه یکی از مشکلات پست بانک عدم همکاری گمرک به شمار می‌رفت، اظهار داشت: هم اکنون اقدامات لازم برای خروج پست بانک از لیست سیاه گمرک با توجه به اهمیت موضوع انجام شده است.


وی افزود: توسعه نیروی انسانی، افزایش تعامل با وزارت ارتباطات و تلاش برای حاکمیت شرکتی در کنار تدوین برنامه و مدل کسب و کار ۵ ساله از اقدامات سال جاری است. شیری تاکید کرد: افزایش تعامل با بانک مرکزی برای دریافت امتیاز برای بانکداری روستایی مهم ترین دستور کار پست بانک ایران در سال ۹۸ است.


مدیرعامل پست بانک خاطر نشان کرد: ایجاد بانکداری دیجیتال با تعامل وزارت ارتباطات از اهداف خواهد بود؛ همچنین پیگیری بخش psp روستایی از بانک مرکزی یکی از مسائل مورد توجه است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر