23 ارديبهشت 1398 - 13:23

رضایت گروه کنترل و نظارت بانک مرکزی از خدمات بانک شهر

رئیس و کارشناسان گروه کنترل و نظارت اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران همزمان با برگزاری سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از سرویس های جدید بانک شهر بازدید کردند.
کد خبر : ۹۹۸۹۶
بانک شهر

به گزارش ایبِنا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، رئیس و کارشناسان گروه کنترل و نظارت اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران همزمان با برگزاری سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ، ضمن بازدید از سرویس های جدید بانک شهر در این نمایشگاه، رضایت خود را از نحوه خدمات رسانی این بانک به مراجعان اعلام کردند.


گروه کنترل و نظارت اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با حضور در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، ضمن بررسی فنی فرآیند سرویس های این بانک و خدمات آن، از ظرفیت های کارت ملی هوشمند و اجرای تکنولوژی NFC در این مکان، بازدید و پس از بررسی همه مراحل انجام تراکنش، رضایت خود را از نحوه ارائه این سرویس ها اعلام کردند.


بر این اساس، طی این بازدید، میثم نمازی مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر نیز گزارشی از زیرساخت های فنی و سرویس های جدید این بانک ارایه کرد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر