• ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
  • کد خبر: 123120
بانک ملی ایران در قاب ایبِنا

بانک ملی اعلام کرد: با اعمال محدودیت های کرونایی و کاهش تعداد کارکنان بانک ها، ضروری است مشتریان تا حد امکان از مراجعه حضوری به شعب بانک امتناع کنند.

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در همین راستا، خدمات بانکداری الکترونیک از جمله سامانه های بام، اپلیکیشن بله، اپلیکیشن ۶۰، دستگاه های خودگردان و... می توانند بسیاری از خدمات شعبه را به مشتری ارایه دهند.

همچنین به منظور کاهش تماس های تلفنی با سامانه های اطلاع رسانی برای دریافت مشاوره های بانکی، بات «باجه» بر روی اپلیکیشن «بله» راه اندازی شده است. این بازو با دریافت مشخصات هویتی مشتریان و نیز ثبت سوال، در اسرع وقت به آنها پاسخ می دهد.

ضمن اینکه برخی محدودیت ها در تراکنش های بانکی برداشته شده که از جمله آنها می توان به افزایش سقف کارت به کارت شتابی و درون بانکی تا ۱۰ میلیون تومان در هر روز اشاره کرد.
دستگاه های خودگردان بانک ملی ایران هم به منظور دریافت و پرداخت وجه نقد بدون هیچ محدودیت زمانی و به طور شبانه روزی در هفت روز هفته برای خدمت رسانی به مشتریان فعال اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =