22 ارديبهشت 1400 - 09:31
استاندارخراسان شمالی:

بانک کشاورزی برای انجام کار و امور توسعه ای مصمم است

استاندار خراسان شمالی، عملکرد بانک کشاورزی در استان را مثبت ارزیابی و حال این بانک را خوب توصیف کرد.
کد خبر : ۱۲۴۰۲۸
بانک کشاورزی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، محمدعلی شجاعی روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه در دیدار با روح اله خدارحمی مدیرعامل این بانک، ضمن تشریح شرایط بخش کشاورزی استان و بیان مشکلات فعالان بخش، به نگاه بلند بانک کشاورزی در مسیر توسعه و رفع موانع تولید اشاره کرد و گفت: بارها گفته ام؛ یکی از سازمان های خوب کشور، بانک کشاورزی است. مدیرعامل بانک، نگاه بلند توسعه ای دارد و با چنین درکی به سرعت دستور رفع موانع را صادر می کند. به عنوان استاندار در جلسات مختلف با تولیدکننده ها، وقتی مشکلات بیان می شود و حرف از بانک کشاورزی به میان می آید، من موضوع را حل شده تلقی می کنم، زیرا می دانم یا در استان و یا در تهران مشکل به سرعت برطرف خواهد شد.


استاندار خراسان شمالی افزود: نگاه من به بانک کشاورزی این است که در شرایطی که خیلی ها تلاش می کنند برای انجام نشدن و یا انجام ندادن کارهای توسعه ای، بانک کشاورزی برای انجام دادن کار و توسعه امور مصمم است. به همین دلیل می گویم، حال بانک کشاورزی خوب است. 


بر اساس این گزارش،این دیدار که در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزارشد، درباره مسایل و مشکلات بخش کشاورزی استان خراسان شمالی بحث وتبادل نظر و بر تداوم اقدامات بانک کشاورزی برای تحقق جهش تولید در حوزه محصولات کشاورزی این استان تأکید شد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر