17 شهريور 1400 - 14:57

۹۳ سال خدمت/ ادای دین بانک ملی ایران به طبیعت

بانک ملی ایران با حمایت از شرکت های تولیدی، به دنبال ایجاد بستری مناسب برای تقویت بازار کسب و کار کشور است و حمایت از شرکت های سبز، گامی در راستای تحقق این مهم و فراتر از آن، ادای دین به طبیعت است.
کد خبر : ۱۲۶۷۳۶
93 سال خدمت/ ادای دین بانک ملی ایران به طبیعت

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک همواره با ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست و پاسداشت طبیعت تلاش دارد تا «زمین» و آنچه در آن است را حفظ کند و این روند در راستای مسئولیت اجتماعی و حفظ منافع عمومی است.


بانک ملی ایران  از دیرباز به مسائل مرتبط با حفظ محیط زیست حساس بوده و خدمت رسانی با حفظ ملاحظات زیست محیطی و حمایت از شرکت های سبز و دوستدار محیط زیست نیز بر مبنای همین دغدغه مندی است.


 شرکت پارس طبیعت سلولز یکی از شرکت هایی است که از محل صندوق توسعه ملی و با عاملیت بانک ملی ایران تامین اعتبار شده و اکنون به عنوان اولین و تنها تولید کننده ظروف یکبار مصرف سلولزی در کشور فعال است.


این شرکت با دریافت ۴۲۰ میلیارد ریال تسهیلات، سالانه ۱۲ هزار تن ظروف یکبار مصرف مواد غذایی و بهداشتی قالب گیری شده از خمیر مواد سلولزی تولید می کند که به طور مستقیم برای ۶۰ نفر نیز اشتغال زایی کرده است.


بانک ملی ایران مفتخر است گامی هرچند کوچک در حفظ محیط ‌زیست برداشته تا جامه عمل بر اهداف خود که همانا حفظ سلامت انسان ها، دغدغه نسل های بعد و ایجاد اشتغال بومی و رونق تولید ملی است، بپوشاند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر