لوگوی جدید2

شانزدهمین دوره جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی که به همت انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار شد، با درخشش بانک قرض الحسنه مهر ایران همراه بود.

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، کسب ۵ رتبه در شانزدهمین دوره جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی باعث درخشش روابط عمومی این بانک در جشنواره مذکور شد.

روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران موفق شد در قسمت ملی جشنواره رتبه‌های مختلفی را کسب کند؛ از جمله در بخش وب‌سایت رتبه نخست را به دست آورد.

همچنین در سه بخش تیتر، تبلیغات در نشریات و داستان‌سرایی، روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران رتبه دوم را کسب کرد.

در بخش رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی نیز رتبه سوم به روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران رسید.

گفتنی است بانک قرض‌الحسنه مهر ایران سال گذشته نیز در این جشنواره ۴ رتبه برتر از جمله رتبه اول بخش وب‌سایت، رتبه دوم بخش‌های شبکه اجتماعی و تبلیغات و همچنین رتبه سوم بخش پوستر را کسب کرده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =