16 اسفند 1400 - 12:47
رییس هیأت مدیره بانک صنعت و معدن خبر داد؛

افزایش ۲۱۱ درصدی گشایش اعتبارات اسنادی ریالی در بانک صنعت و معدن

رییس هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: میزان گشایش اعتبارات اسنادی ریالی در بانک صنعت و معدن در پایان ۱۱ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱۱ درصد افزایش یافته است.
کد خبر : ۱۳۱۱۱۰
اصغر پاک طینت

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، اصغر پاک طینت افزود: میزان گشایش اعتبارات اسنادی ریالی توسط این بانک در ۱۱ ماهه نخست سال جاری بیش از دو برابر شده است و با وجود اینکه این روش بیشتر در حوزه تجارت بین الملل کاربرد دارد اما با توجه به مزایای آن در معاملات تجاری داخلی نیز قابل استفاده است و با توجه به الزام هایی که برای بانک گشاینده برای اعتبارسنجی دقیق متقاضی وجود دارد، امنیت بیشتری برای طرف های معامله و صحت معاملات ایجاد می کند. 


رییس هیأت مدیره بانک صنعت و معدن تصریح کرد: در همین مدت میزان پرداخت تسهیلات نیز ۸۳ درصد رشد داشته و مانده سپرده های چهارگانه نیز به همت و تلاش همکاران و تعامل مناسبی که با مشتریان داشته اند، به میزان ۸۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است. 


وی اظهار کرد: امیدواریم با پیاده سازی بانکداری دیجیتال که سبب افزایش کیفیت خدمات و تسهیل فرآیندهای ارائه این خدمات خواهد شد، شاهد بهبود شاخص های عملکردی و در نهایت ارتقای جایگاه این بانک و تثبیت برند آن به عنوان یک بانک خوشنام تخصصی و توسعه ای باشیم. 

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر