29 فروردين 1401 - 12:17

نشست صمیمی مدیرعامل موسسه اعتباری ملل با کارکنان خراسان

نشست صمیمی مدیرعامل موسسه اعتباری ملل با کارکنان منطقه یک  با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در روز پنجشنبه مورخ ۲۵ فروردین ماه برگزار شد.
کد خبر : ۱۳۱۹۵۷
جوادی ملل

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل؛ مدیرعامل در ابتدای سخنان خود ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و عرض تبریک به مناسبت سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) به تشریح سیاست ها و برنامه های موسسه در سال ۱۴۰۱ پرداخت و تلاش بیشتر همکاران در افزایش سهم درآمدهای مشاع و غیر مشاع و همچنین پرداخت تسهیلات با اعتبار سنجی مناسب را یادآور شد.


حجت‌الاسلام جوادی در ادامه با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی منسجم جهت تحقق شعار سال که توسط مقام معظم رهبری عنوان شده است گفت: علیرغم رقابت تنگاتنگ شبکه بانکی، موسسه اعتباری ملل توانست از همه فرصت های موجود بهره کامل را ببرد و به اهداف خود درسال ۱۴۰۰ نایل آید.


ایشان در بخش دیگری از سخنان خود تقویت حس تعلق و وفاداری سازمانی  بین کارکنان در پیشبرد فعالیت‌های موسسه را بسیار موثر دانست و بیان داشت: نگاه ویژه به بازاریابی و افزایش سهم بازار باید در بین همکاران حاکم باشد .


پس از سخنان مدیرعامل موسسه آقایان بکاء رئیس هیئت مدیره ،رسولی عضو هیئت مدیره و طالعی مدیر منطقه یک به ایراد سخن پرداختند
 


در ادامه جلسه کارکنان منطقه یک نسبت به بیان نقطه نظرات خود اقدام و مدیرعامل موسسه رهنمودهای لازم را بیان نمودند.


جلسه با اقامه نماز جماعت و صرف افطار به پایان رسید.




ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر