29 خرداد 1401 - 13:23

باشگاه مشتریان سانا، ابزار هوشمندسازی کسب و کار شما

امروزه کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات، شکل و ماهیت بسیاری از کسب و کارهای تجاری را تغییر داده و قدرت آن‌ها را در ارائه خدمات، به شکل چشمگیری بالا برده است. لذا استفاده از ابزارهای مناسب در بازار رقابتی موجود امری ضروری است. اما نکته کلیدی و اصلی در رونق کسب و کارها، رضایتمندی مشتریان است.
کد خبر : ۱۳۳۷۰۰
سانا

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی شرکت درپاخت الکترونیک پاسارگاد، پلتفرم باشگاه مشتریان ساز « سانا » یکی از محصولات وفادارسازی شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد می‌باشد که به عنوان راهکاری جامع، امکان ساخت و راه‌اندازی باشگاه مشتریان خاص را برای انواع کسب و کارها، متناسب با صنف، اندازه و استراتژی آنها فراهم می‌کند. با استفاده از سانا، اطلاعات خرید مشتریان در لحظه توسط دستگاه های کارتخوان در باشگاه ثبت شده و سناریو های تعریف شده برای مشتریان در همان لحظه اعمال می شود. همچنین امکان اتصال باشگاه به صندوق فروشگاهی، برنامه حسابداری و سایر برنامه های کاربردی کسب و کار میسر می باشد.


با استفاده از سانا، صاحبان کسب و کار می‌تواند مشتریان خود را شناسایی کرده و رفتار آنها را رصد نماید و از طریق ابزارها و درگاه‌های مناسب، طرح‌های جذب یا نگه‌داشت مشتریان خود را در قـالبی اثربخش برنامه‌ریزی، اجرا و ارزیابی نمایند.


پلتفرم مذکور بر چهار محور اصلی ثبت اطلاعات مشتریان، رصد و تحیل رفتار مشتریان، تشویق هدفمند و انگیزه سازی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی و ارتباط مستمر با مشتریان، طراحی و پیاده سازی شده است و هر کدام از قابلیت‌های موجود در آن پوشش دهنده یکی از این محورها است.


همچنین کسب و کارها با راه اندازی باشگاه مشتریان اختصاصی خود می توانند به امکانات ذیل دسترسی داشته باشند:


- ایجاد بانک اطلاعاتی کامل از مشتریان


- رصد رفتار مشتریان و دسته بندی گزارش‌های مورد نیاز


- صدور انواع کوپن‌های تخفیف اتوماتیک و دستی برای مشتریان


- برنامه ریزی و اجراء جشنواره های فروش


- اطلاع رسانی انواع پیام ها به مشتریان از طریق پنل پیامکی


کسب و کارها به منظور برخورداری از امکانات این پلتفرم می توانند به سایت شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مراجعه نمایند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر