به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی شرکت درپاخت الکترونیک پاسارگاد، پلتفرم باشگاه مشتریان ساز « سانا » یکی از محصولات وفادارسازی شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد میباشد که به عنوان راهکاری جامع، امکان ساخت و راهاندازی باشگاه مشتریان خاص را برای انواع کسب و کارها، متناسب با صنف، اندازه و استراتژی آنها فراهم میکند. با استفاده از سانا، اطلاعات خرید مشتریان در لحظه توسط دستگاه های کارتخوان در باشگاه ثبت شده و سناریو های تعریف شده برای مشتریان در همان لحظه اعمال می شود. همچنین امکان اتصال باشگاه به صندوق فروشگاهی، برنامه حسابداری و سایر برنامه های کاربردی کسب و کار میسر می باشد.
با استفاده از سانا، صاحبان کسب و کار میتواند مشتریان خود را شناسایی کرده و رفتار آنها را رصد نماید و از طریق ابزارها و درگاههای مناسب، طرحهای جذب یا نگهداشت مشتریان خود را در قـالبی اثربخش برنامهریزی، اجرا و ارزیابی نمایند.
پلتفرم مذکور بر چهار محور اصلی ثبت اطلاعات مشتریان، رصد و تحیل رفتار مشتریان، تشویق هدفمند و انگیزه سازی و اجرای کمپینهای تبلیغاتی و ارتباط مستمر با مشتریان، طراحی و پیاده سازی شده است و هر کدام از قابلیتهای موجود در آن پوشش دهنده یکی از این محورها است.
همچنین کسب و کارها با راه اندازی باشگاه مشتریان اختصاصی خود می توانند به امکانات ذیل دسترسی داشته باشند:
- ایجاد بانک اطلاعاتی کامل از مشتریان
- رصد رفتار مشتریان و دسته بندی گزارشهای مورد نیاز
- صدور انواع کوپنهای تخفیف اتوماتیک و دستی برای مشتریان
- برنامه ریزی و اجراء جشنواره های فروش
- اطلاع رسانی انواع پیام ها به مشتریان از طریق پنل پیامکی
کسب و کارها به منظور برخورداری از امکانات این پلتفرم می توانند به سایت شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مراجعه نمایند.