31 تير 1396 - 15:36

عضو هیات مدیره درچهارمحال وبختیاری برتشکیل کمیته راهبردی تاکیدکرد

عیسی امامی ونجدی به منظور بررسی وارزیابی عملکردشعب درحوزه های مختلف جذب منابع قرض الحسنه، کنترل مصارف وپیگیری وصول مطالبات به استان چهارمحال و بختیاری سفر کردند.
کد خبر : ۷۲۶۲۰
بانک قرض الحسنه مهر ایران

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، امامی عضو هیات مدیره و نجدی مدیر امور استان ها به همراه ملازاده مدیر شعب استان چهارمحال و بختیاری علاوه بر دوایر ستادی از شعب امیرکبیر(کد ۳۲۰۸)، سعدی( ۳۲۱۳)، آزادی (کد ۳۲۰۶)، مرکزی شهرکرد(کد ۳۲۱۴)، بن (کد۳۲۲۰) و ساسان (کد۳۲۰۴) نیز بازدید به عمل آوردند.


امامی در جمع پرسنل شعب استان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: روساء و کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران با شناسایی نقدینگی در جامعه و تحلیل فضای کسب و کار به منظور تجهیز منابع شعب، کار تشکیلاتی را در الویت کار خود قرار دهند.


وی افزود: ارزیابی و بررسی های آماری توسط کارکنان از اصول مدیریت می باشد و می بایست با تشکیل کمیته راهبردی برگزاری جلسات منطقه ای، استانی و کشوری نقشه راه شعب را ترسیم نمایند.


امامی با اشاره به تسهیل در نحوه دسترسی مشتریان به خدمات بانکی اظهار داشت: خدمات بانکداری نوین مانند ایجاد سامانه افتتاح حساب آنلاین و پرداخت تسهیلات اینترنتی در بانک قرض الحسنه مهر ایران سبب شده است تا خدمت رسانی در دورافتاده ترین نقاط کشور نیز میسر باشد و لازم است تا تمامی همکاران در معرفی و تشریح این خدمات تمامی تلاش خود را بکار گیرند.


در ادامه نجدی مدیر امور استان ها نیز با بررسی آمار عملکرد شعب بیان داشت: رعایت بهداشت اعتباری نقش بسزایی در کاهش میزان مطالبات و جلوگیری از معوقات بانکی خواهدشد.


وی تصریح کرد: در این راستا ضروری است تا تمامی کارکنان صف و ستاد در بررسی و اعتبار سنجی دقیق متقاضیان و ضامنین انها در تشکیل پرونده های تسهیلاتی اهتمام داشته باشند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر