09 ارديبهشت 1399 - 08:07

حمایت بیمه ایران از کادر درمانی کشور در مقابله با ویروس کرونا

شرکت سهامی بیمه ایران و سازمان نظام پزشکی برای حمایت از کادر درمانی در مقابله با ویروس کرونا تفاهم‌نامه اجرایی طرح سپاس مردم ایران (سما) را به امضا رساندند.
کد خبر : ۱۱۳۷۲۲
بیمه ایران

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بیمه ایران، تفاهم‌نامه همکاری بیمه ایران و سازمان نظام پزشکی کشور ‏برای حمایت از کادر درمانی در مقابله با ویروس کرونا به همراه توافق‌نامه اجرایی طرح سپاس مردم ایران (سما) در مراسمی با حضور دکتر علیرضا زالی رییس ستاد فرماندهی عملیات و مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، به امضا رسید.


براساس این تفاهم نامه بیمه ایران پرداخت غرامت فوت ناشی از ابتلای کادر درمان کشور اعم از پزشکان، پرستاران، پیراپزشکان و کادر ‏اداری و خدماتی که در مراکز درمانی دولتی و خصوصی به عنوان جبهه خدمت‌رسانی به بیماران مبتلا ‏به کرونا فعالیت می‌کنند و با ابتلای به ویروس کرونا در حین خدمت به درجه رفیع شهید خدمت ‏نائل می‌شوند را از محل منابع جمع آوری شده حساب ویژه طرح، غرامت می‌دهد.


 بر مبنای این تفاهم نامه، بیمه ایران به عنوان مجری طرح، از محل منابع و وجوه جمع آوری شده با معرفی صندوق مبلغ ۵۰۰ میلیون ‏ریال غرامت پرداخت خواهد کرد. پرداخت غرامت به ذینفعان هر یک از فوت‌شدگان کادر درمان ناشی از ‏ویروس کرونا، تا حداکثر مبلغ موجودی حساب طرح صورت می‌پذیرد و ایفای تعهدات از محل این حساب، برای فوت‌شدگان قبل از امضای این ‏توافق نامه نیز صورت می‌پذیرد. ‏


شایان ذکر است این طرح بعد از اجرای موفق طرح حمایتی بیمه‌گری سپاس از حافظان سلامت، دومین طرح بیمه ایران در حمایت از کادر درمان کشور است.

برچسب ها: بیمه ایران کرونا
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر