15 آبان 1402 - 11:17

فروش ۸ میلیارد تومانی اموال تملیکی در حراج‌های خرده فروشی

فروش ۸ میلیارد تومانی اموال تملیکی در حراج‌های خرده فروشی
پایه کالا‌ها به مبلغ ۶ میلیارد تومان بود که مبلغ پیشنهادی شرکت کنندگان به هشت میلیارد و ۷۵۴ میلیون تومان رسید.
کد خبر : ۱۵۶۹۳۶

به گزارش ایبنا؛ سعید غلامی باغی، معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، روز یکشنبه در گفتگویی اظهار داشت: ۴۵ دوره حراج خرده فروشی برگزار شد که در این تعداد حراج انواع کالا‌های لوازم خانگی به ارزش هشت میلیارد و ۷۵۴ میلیون تومان به فروش رسید.

 

وی ادامه داد: در این حراج‌ها بیش از یک هزار و ۳۱۵ مورد کالا از انواع لوازم خانگی عرضه شد که یک هزار و ۱۸۶ مورد کالا به فروش رفت.

 

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه ۱۰ هزار و ۸۲۰ نفر در این ۴۵ دوره حراج‌های خرده فروشی شرکت کردند گفت: قیمت پایه کالا‌ها به مبلغ ۶ میلیارد تومان بود که مبلغ پیشنهادی شرکت کنندگان به هشت میلیارد و ۷۵۴ میلیون تومان رسید.

 

غلامی باغی عنوان کرد: این حراج‌ها در ۱۲ استان کشور از جمله تهران، قم، قزوین، همدان، فارس، آذربایجان غربی، یزد، کرمانشاه، خوزستان، کرمان، البرز و لرستان برگزار شد.

 

وی با اشاره به اینکه حراج‌های خرده فروشی کالا‌های اموال تملیکی از خردادماه امسال به صورت رسمی آغاز به کار کرد گفت: تمامی مراحل اجرای سامانه در قالب بررسی‌های میدانی، جمع‌آوری اطلاعات و مستندات، مدل اولیه سامانه حراج الکترونیکی برخط و سایر اقدامات در بازه زمانی ۱۵ ماه توسط کارشناسان این سازمان تهیه و جهت اجرای سامانه حراج الکترونیکی خرده فروشی به مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صمت ارسال شد.

 

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی خاطرنشان کرد: متقاضیان برای شرکت در این حراج می‌توانند با مراجعه به سامانه ستاد الکترونیک دولت، پنجره هوشمند یا سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، کالا‌ها را مشاهده کرده و پیشنهاد قیمت کنند.

 

منبع: ایرنا

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر