21 آبان 1402 - 17:55

آمادگی برای تامین ارز صنعت دارو از محل ارزهای ایران در قطر

آمادگی برای تامین ارز صنعت دارو از محل ارزهای ایران در قطر
معاون بین الملل و امور ارزی بانک شهر از آمادگی شعب ارزی این بانک برای خدمت رسانی به فعالان صنعت دارو خبر داد.
کد خبر : ۱۵۷۱۸۹

به گزارش ایبنا، معاون بین الملل و امور ارزی بانک شهر از آمادگی شعب ارزی این بانک برای خدمت رسانی به فعالان صنعت دارو خبر داد.

 

وی با اعلام این خبر افزود: با عنایت به برنامه ریزی‌های به عمل آمده توسط هیات مدیره بانک و به منظور حمایت از امنیت بهداشتی و دارویی کشور، بانک شهر صرفا در شش ماهه نخست سال جاری مبادرت به پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان صنعت داروسازی کرده است.

 

وی تصریح کرد: در همین راستا شعب و واحد‌های ارزی منتخب بانک شهر با ارایه خدمات چابک و سریع آمادگی کامل در ارایه خدمات ارزی به شرکت‌های دارویی و تجهیزات پزشکی را دارند. همچنین در راستای تعاملات به وجود آمده با بانک‌های کشور قطر بانک شهر آمادگی گشایش اعتبارات اسنادی برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی از اروپا و هند را از طریق بانک‌های قطر با شرایط رقابتی دارا می‌باشد.

 

معاون بین الملل و امور ارزی بانک شهر گفت: بدین منظور شعب منتخب بانک در شهر تهران و کلیه شعب مرکزی در استان‌ها آمادگی ارایه این خدمت را خواهد داشت.

 

این گزارش می‌افزاید؛ اسامی شعب ارزی بانک شهر در شهر تهران بدین شرح است: مستقل مرکزی (خیابان سپهبد قرنی)، مستقل ارزی شاهنامه (خیابان استاد نجات الهی بالاتر از بانک تجارت)، مستقل ارزی بلوار میرداماد (بلوار میرداماد، بین نفت شمالی و نیل)، آیت الله کاشانی، پاکنژاد، ایران زمین-مهستان، شهرداری مرکز، میدان فردوسی، میدان آرژانتین، ملاصدرا، اسفندیار، کامرانیه، شریعتی- میرداماد و خرمشهر.

 

 

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر