10 فروردين 1403 - 15:05
وزیر صمت:

ارایه تسهیلات به سرمایه‌گذاران/ قوانین باید درست اجرا شود

ارایه تسهیلات به سرمایه‌گذاران  قوانین باید درست اجرا شود
اراده ملی بر آن است تا تسهیلاتی برای سرمایه گذاران فراهم شود و از سرمایه‌های خرد و کلان مردم برای توسعه و جهش تولید استفاده شود.
کد خبر : ۱۶۱۷۴۱

به گزارش ایبنا، عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت در گفتگو با رادیو اقتصاد در مورد شعار امسال اظهار کرد: مقام معظم رهبری در ادامه شعار‌های سنوات گذشته، بر تولید تاکید داشتند تا با عبور از بحران اقتصادی، امسال به جهش تولید دست یابیم، چرا که یکی از اصلی‌ترین درمان‌های اقتصاد کشور، تمرکز بر جهش تولید و رفع ناترازی هاست.

وی تحقق شعار سال را با کمک مردم امری شدنی دانست و افزود: با ایجاد جاذبه می‌توان مردم را در سرمایه گذاری در تولید تشویق کرد تا با منابع مادی و معنوی به درآمدزایی دست یابیم.

وزیر صمت با تاکید بر رفع موانع موجود از طریق وضع یا اصلاح قوانین گفت: در مسیر تولید و رفع موانع نیازمند اجرای درست قوانین هستیم.

وی بیان کرد: اراده ملی بر آن است تا تسهیلاتی برای سرمایه گذاران فراهم شود و از سرمایه‌های خرد و کلان مردم برای توسعه و جهش تولید استفاده کند.

علی آبادی خاطرنشان کرد: دنیا در آستانه تحولاتی بزرگ است و بایستی زیرساخت‌های تولید توسعه یابد که در این راستا وزارت صمت اولویت را برای بخش خصوصی و شرکت‌های دانش بنیان برای روش‌های نوآورانه در حوزه آینده فراهم می‌کند.

 

منبع: مهر

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر