17 مرداد 1396 - 09:52

مجمع عمومی عادی سالانه بانک مشترک ایران- ونزوئلا برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالانه بانک مشترک ایران- ونزوئلا برگزار شد.
کد خبر : ۷۳۲۷۷
مجمع

به گزارش ایبِنا، جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام بانک مشترک ایران- ونزوئلا پس از اخذ مجوز از بانک مرکزی با حضور صاحبان سهام این بانک در روز شنبه ۱۰تیر ماه سال ۹۶ در سالن جلسات  بانک توسعه صادارت ایران برگزار شد.  


در این جلسه مدیر عامل بانک مشترک ایران -ونزوئلا، با اشاره به فهرست اهم اقدامات انجام شده و همچنین عناوین  برنامه های عملیاتی در دست اجرای بانک برای سال جاری، دوره مالی ۱۳۹۵ را سال حضور فعال بانک مشترک در عرصه بانکداری نوین دانست و اظهار امیدواری کرد که بانک با استعانت از خداوند متعال در سال ۹۶، نقش موثرتری در نظام بانکی کشور  ایفا کند.


وی همچنین با اعلام اینکه بانک مشترک، علی رغم فراز و فرودهای نظام بانکی کشور در سال ۹۵، با توسعه فعالیت های خود موفق به افزایش سود عملیاتی حاصله نسبت به سال قبل شده، در مورد افزایش روند  سود آوری و بهبود سایر شاخص های عملیاتی و مالی بانک در سال جاری نیز ابراز امیدواری کرد.


آقای بنایی در پایان از عملکرد مشتریان معتبر و اعتماد آنها نسبت به بانک تجلیل کرده و از حمایت های صاحبان سهام و تلاش های هیأت مدیره، مدیران و کارکنان بانک تشکر و قدردانی به عمل آورد.







ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر