12 مرداد 1398 - 10:34
از ابتدای سال صورت گرفت:

معامله ۳۴۲ میلیاردی در بورس

تعداد ۳۴۲میلیارد سهم و حق تقدم از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۸۵ روز معاملاتی، در بورس اوراق بهادار تهران معامله شده است.
کد خبر : ۱۰۲۶۹۲
بورس

به گزارش ایبِنا، از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۸۵روز معاملاتی تعداد ۳۴۲میلیارد و ۱۲۰میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۱۰۶۲هزار و ۶۱۶میلیارد ریال در ۲۶میلیون و ۹۴۳هزار و ۴۶۹دفعه مورد در بورس اوراق بهادار معامله قرار گرفته است.


همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۲۴۰میلیارد و ۱۸۲میلیون سهم به ارزش ۵۵۷هزار و ۷۷۱میلیارد ریال در ۱۲میلیون و ۹۳۷هزار و ۸۴۸نوبت در بازار اول؛ ۹۶میلیارد و ۶۹۳میلیون سهم به ارزش ۴۰۸هزار و ۲۲۹میلیارد ریال در ۱۳میلیون و ۷۶۸هزار و ۱۱نوبت در بازار دوم؛ ۴۲میلیون و ۹۰۰هزار برگه به ارزش ۴۱هزار و ۱۹۸میلیارد ریال در ۹هزار و ۵۴نوبت در بازار بدهی، ۱۳۳میلیون و ۱۸هزار قرارداد به ارزش ۶۴۲میلیارد ریال در ۳۳هزار و ۳۵۹نوبت در بازار مشتقه و ۵میلیارد و ۶۹میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۵۴هزار و ۷۷۶میلیارد ریال در ۱۹۵هزار و ۱۹۷نوبت مورد معامله قرار گرفته است.


شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۱۷۸هزار و ۶۵۹ واحد آغاز کرده است تاکنون ۷۴هزار و ۲۰۶واحد رشد را به ثبت رسانده و با افزایشی معادل ۴۲درصد به ارتفاع ۵۲هزار و ۸۶۵واحد رسیده است. شاخص بازار اول نیز در این مدت با رشد ۵۲هزار و ۴۵۲واحد و شاخص بازار دوم با رشد ۱۵۷هزار و ۷۴۸واحدی به ترتیب ۳۹ و ۴۶ درصد افزایش داشته‌اند.

برچسب ها: بورس سهام معامله
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر