06 شهريور 1398 - 07:52

پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه به مناسبت روز خانواده

مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی روز خانواده و تکریم بازنشستگان را به تمامی هموطنان و قشر معزز بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی تبریک گفت.
کد خبر : ۱۰۳۴۸۴
پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام مدیر عامل به شرح زیر است:


                                                                                                                                              بسمه تعالی


بازنشستگان و مستمری بگیران معزز سازمان تأمین اجتماعی


سلام علیکم


مفتخرم به نمایندگی از جامعه خدوم نظام بانکی و بانک معظم رفاه، بیست وپنجم ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان را محضر یکایک شما عزیزان گرانمایه تبریک و تهنیت عرض نمایم.


خانواده به عنوان هسته اولیه و بنیان تشکیل جامعه سعادتمند از نقش محوری در جامعه اسلامی برخوردار است و همواره از سوی بزرگان دین بر استحکام و سلامت آن تأکید شده است. بازنشستگان ارزشمند کشور عزیزمان نیز به منزله یکی از ارکان مهم جامعه و سازمان و نیز پیوند دهنده خانواده در این بین از جایگاه و منزلت خاصی برخوردار هستند و احترام به این قشر از جامعه و نکوداشت ایشان سعادت، سلامت، تداوم و انسجام یک اجتماع و جامعه را به دنبال دارد.


به عنوان عضوی از جامعه تلاشگر صنعت بانکی، خرسندم به عرض برسانم که بانک رفاه کارگران بر ارزش، اهمیت و نقش ویژه خانواده و بازنشستگان گرامی واقف است و برای پاسداشت مقام و جایگاه بنیان خانواده و نیز تقدیر و تجلیل از سال‌ها تلاش و کوشش کارکنان در سازمان‌ها که هم اکنون به مقام شامخ بازنشستگی نائل گشته‌اند از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند و می‌کوشد بیش از هر زمان دیگری رضایت و شعف این عزیزان را مهیا و فراهم سازد.


بی تردید تعالی کنونی سازمانی بانک رفاه کارگران علاوه بر اینکه به واسطه سال‌ها تلاش بازنشستگان محقق گردیده، نتیجه ایثار و از خود گذشتگی همسران، فرزندان بازنشستگان و تمامی همکاران شاغل بوده، که زمینه ساز نشاط، انگیزه و انرژی مضاعف همکاران برای حضور اثربخش در سازمان هستند. قدردان این عزیزان هستیم و امیدواریم کانون خانواده آنها گرم و تپنده باشد.


بار دیگر این روز مهم را تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال سلامت و سعادت همگان به ویژه جامعه بازنشستگی را مسألت دارم.


                                                                                                                                                                                                                                                                                    محمدعلی سهمانی

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر