13 آبان 1398 - 09:00

برگزاری اولین رویداد سرنخ با رویکرد نوآوری باز

نخستین رویداد سرنخ با رویکرد نوآوری باز و به منظور معرفی نیازهای شبکه بانکی، شبکه سازی استارت آپ‌ها و ایده پردازان فینتک حاضر و نیز معرفی مرکز نوآوری شرکت خدمات انفورماتیک برگزار شد.
کد خبر : ۱۰۸۳۸۳
انفورماتیک

 به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات انفورماتیک، در این رویداد ارائه هایی با موضوعاتی همچون:فناوری‌های تطابق مقررات (RegTech)، فناوری‌­های پرداختی (PayTech)، فناوری­‌های بانکی (BankTech)، فناوری‌­های مدیریت ثروت (WealthTech)، فناوری­‌های قرض و وام (LendTech)، حوالجات ارزی(Remittance)،


بلاکچین (Blockchain)، مدیریت مالی شخصی (PFM)و فناوری­‌های بیمه (InsureTech) برای حاضران ارائه شد تا بر اساس آنها ایده پردازی کنند.


برگزاری پنلی با موضوع چالش های پیش روی استارت آپها و انتقال تجارب استارت آپهای موفق و بازدید از مرکز از دیگر برنامه های این رویداد بود.


یادآور می شود، دور دوم این رویداد همزمان با همایش تراکنش برگزار خواهد شد. پس از برگزاری رویدادهای سرنخ‌­ یک و دو، تیم­‌هایی که در این رویدادها شرکت کردند و تیم­‌هایی که پس از سرنخ‌­ها به این جمع اضافه خواهند شد، می­ توانند برای پذیرش در مرکز نوآوری آی‌فینک، ثبت نام کنند و از حمایت‌­های مالی و تخصصی دو مجموعه برجسته شرکت خدمات انفورماتیک و هم‌­آوا برخوردار شوند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر