27 فروردين 1399 - 13:35

روشندلان برای استفاده خدمات حساب جاری نیازی به معرفی وکیل ندارند

مدیرعامل بانک سینا گفت: در راستای ایجاد تمهیدات لازم برای روشندلان عزیز و تسهیل در ارائه خدمات به این عزیزان، امکان استفاده از خدمات حساب جاری در این بانک بدون نیاز به معرفی وکیل فراهم شد.
کد خبر : ۱۱۳۳۴۴
وام گیرندگان

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک سینا، دکتر ایمانی افزود: تا پیش از این، روشندلان ارجمند برای استفاده از خدمات حساب جاری، ملزم به حضور در شعب با شخص همراه بودند که به منظور تسهیل ارائه خدمات به این عزیزان با تمهیدات اندیشیده شده، در صورتی که آنها در استفاده از خدمات حساب جاری به صورت رسمی مسئولیت های ناشی از صدور چک را بپذیرند، نیازی به معرفی وکیل ندارند.


وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر روشندلان در استفاده از تمامی خدمات بانکی، هیچ محدودیتی ندارند و بانک سینا در راستای تکمیل و مناسب سازی زنجیره خدمات بانکی ویژه این عزیزان، سامانه خدمات بانکی نابینایان و کم بینایان را از سال ۹۶ در دو شعبه مرکزی مطهری و شهید بهشتی راه اندازی کرده است. این سامانه در حد قابل قبولی می تواند پاسخگوی نیاز آنها در زمینه خدمات بانکی شامل افتتاح حساب، انتقال وجه و سایر خدمات بانکی باشد.


دکتر ایمانی در پایان اظهار داشت: بانک سینا تلاش دارد در کنار ارائه خدمات بانکی متنوع و پیشرفته به عموم هموطنان، با توسعه و افزایش تعداد باجه های ویژه نیز بتواند خدماتی در شأن و شایسته به روشندلان عزیز ارائه دهد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر