تغییرات بازار سهام آسیا و اقیانوسیه

سهام آسیا و اقیانوسیه در پی تعویق مذاکرات محرک تا پس از انتخابات نوامبر، پیشروی بیشتری داشتند.
کد خبر : ۱۱۸۶۰۸
بازار سهام آسیا

به گزارش ایبِنا به نقل از سی ان بی سی، رئیس جمهور ایالات متحده، دونالد ترامپ روز سه شنبه در توئیتی نوشت: من به نمایندگان خود دستور داده ام مذاکره را تا پس از انتخابات متوقف کنند، بلافاصله پس از پیروزی من، لایحه اصلی محرک را تصویب می کنیم که بیشتر بر سخت کوشان آمریکایی و مشاغل کوچک متمرکز است.


سه شنبه اقدام ترامپ در حالی انجام شد که جروم پاول، رئیس بانک مرکزی فدرال ایالات متحده، خواستار ادامه محرک های مالی و پولی برای بهبود اقتصادی در مسیری طولانی شد. سهام آسیا و اقیانوسیه در روز چهارشنبه بیشتر پیشروی کردند، زیرا رئیس جمهور ایالات متحده دونالد ترامپ مذاکرات محرک را تا پس از انتخابات نوامبر به تعویق انداخت.


در استرالیا پس از اعلام بودجه دولت، اس اند پی/ای اس اکس ۲۰۰در بازارها ی بزرگ منطقه سود کرد و پس از اعلام بودجه دولت، ۱.۲۵ درصد افزایش یافت و به ۶۰۳۶.۴۰ رسید. شاخص هنگ سنگ در هنگ کنگ نیز تا آخرین ساعت معاملات خود حدود ۱ درصد بالاتر بود.


 سهام کاسپای کره جنوبی ۰.۸۹درصد پیشرفت کرد و به ۲۳۸۶.۹۴ رسید. سهام در ژاپن اندکی تغییر کرد: نیک کی ۲۲۵ اندکی افت کرد و به ۲۳۴۲۲.۸۲ رسید، در حالی که شاخص تاپیکس در ۱۶۴۶.۴۷به صورت جزئی بالاتر بود.


گسترده ترین شاخص ام اس سی آی در سهام آسیا و اقیانوسیه در خارج از ژاپن ۰.۶۵ درصد افزایش داشت. سهام ایر آسیا اکس در مالزی از ۳:۰۴ بعد از ظهر ۱۰ درصد کاهش یافت.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر