13 بهمن 1399 - 11:00
یک کارشناس اقتصادی تشریح کرد:

انتظارات اقتصادی از لایحه بودجه ۱۴۰۰

یک کارشناس اقتصادی گفت: انتظار از مجلس این است که از سیاست خارج شود، سیاسی کاری با بودجه انجام ندهد و با نگاه صرفا اقتصادی و رونق بخشیدن به سفره‌های مردم پیش برود.
کد خبر : ۱۲۱۷۳۲
جعفرزاده

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، کارشناس مسائل اقتصادی و نماینده سابق مجلس درباره حمایت‌های مجلس درباره سیاست‌های مقاومتی جهت مقابله با تورم افسارگسیخته به خبرنگار ایبِنا گفت: لایحه بودجه ۱۴۰۰ فارغ از تمام بحث‌هایی که در دیتیل‌های اجرایی گفته می‌شود که بسیار هم حاشیه‌ای است، رشد اقتصادی کشور به حساب می‌آید.


وی در ادامه اضافه کرد: انتظاراتی که از بودجه یکساله کشور وجود دارد، اقتصادی است زیرا مردم در حال حاضر عمدتا در این حوزه مشکل دارند، بنابراین امیدوار هستم تا مجموعه وزارت اقتصاد، بانک مرکزی و برنامه و بودجه در قالب بسته‌ای در این زمینه ورود پیدا کنند. البته مجلس هم بیشتر از این به برخی از مسائل دست نزند و تلاش بر این باشد تا در این قالبی که قرار است در آن رشد اقتصادی برای کشور رقم خورد کاهش حجم پول، جلوگیری از افزایش تورم و جلوگیری از رکود اقتصادی مورد توجه قرار گیرد.


این کارشناس امور اقتصادی در این خصوص یادآور شد: بسته اقتصادی مورد اشاره رقم نخواهد خورد، مگر اینکه یکسری الزاماتی که مورد توجه قرار گرفت به سرانجام برسد. بنابراین انتظار از مجلس این است که از سیاست خارج شود، سیاسی کاری با بودجه انجام ندهد و با نگاه صرفا اقتصادی و رونق بخشیدن به سفره‌های مردم پیش رود.

برچسب ها: مجلس بودجه ۱۴۰۰
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
اینفوگرافیک
بیشتر
پربیننده ها