26 بهمن 1399 - 16:41
توسط اعضای هیات مدیره صورت گرفت؛

بازدید از اداره کل سرمایه گذاری،امور شرکت ها و شعبه وحدت بانک ملی

هیات مدیره بانک ملی با حضور در اداره کل سرمایه گذاری و امور شرکت ها و همچنین شعبه وحدت از نزدیک با فعالیت ها و عملکرد کارکنان و بخش های مختلف این اداره کل و شعبه آشنا و با همکاران دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر : ۱۲۲۱۰۰
بانک ملی ایران در قاب ایبِنا

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، عباس شفیعی رئیس هیات مدیره، ناصر شاهباز و علی موسوی زاده اعضای هیات مدیره بانک با حضور در اداره کل سرمایه گذاری و امور شرکت ها از اقدامات موثر این اداره کل در حوزه عملکردی تقدیر کردند و با بازدید از شعبه وحدت در جریان امور و فعالیت های این شعبه قرار گرفتند.


اعضای هیات مدیره بانک در جریان این بازدیدها از تلاش بی وقفه همکاران در سال جاری تقدیرکردند و از همکاران خواستند در فرصت باقی مانده تا پایان سال، توجه بیشتری در راستای تحقق اهداف بانک در امور محوله داشته باشند.


عباس شفیعی رئیس هیات مدیره ضمن تاکید بر اهمیت وجود اداره کل سرمایه گذاری و امور شرکت ها در بانک سخنانی در خصوص تسهیل و تسریع امور مطرح کردند. وی همچنین با تاکید بر اینکه مشتری مداری همواره سرلوحه اقدامات این بانک بوده است، گفت: کارکنان باید همواره حداکثر تلاش خود را به منظور جلب رضایتمندی مشتریان به کار بگیرند.


ناصر شاهباز نیز در این بازدید مطالبی را درباره کنترل بودجه، پذیره نویسی سهام برای تامین منابع مالی بانک و شرکت های تحت پوشش عنوان کرد. وی بر توجه لازم به درخواست مشتریان و جذب سپرده ها به ویژه سپرده های ارزان قیمت تاکید و در ادامه سخنان خود از تلاش های انجام شده همکاران در این خصوص قدردانی کرد.


علی موسوی زاده عضو هیات مدیره نیز با اشاره به اهمیت نقش کارکنان در پیشبرد اهداف بانک، گفت: با حجم عظیم سرمایه گذاری های انجام شده در بخش های مختلف اقتصادی کشور، هر روز شاهد بهره برداری از طرح های بزرگ و کوچک در نقاط مختلف کشور هستیم که بخش عمده ای از این طرح¬ها با حمایت و مشارکت بانک ملی ایران ایجاد شده است. همچنین اعضای هیت مدیره بانک در بازدید از شعبه وحدت به بررسی عملکرد شعبه مذکور پرداختند و کارکنان نیز در فضایی صمیمی دیدگاه های خود را ارایه دادند.


در پایان علیرضا شریفی، رئیس اداره کل سرمایه گذاری و امور شرکت های بانک ملی ایران، به ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت های این اداره در خصوص وضعیت کنونی سرمایه گذاری و امور شرکت های بانک پرداخت و همچنین رئیس شعبه وحدت نیزگزارشی از عملکرد شعبه ارائه داد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر