04 اسفند 1399 - 15:57
در مراسم ملی شو ۴ مطرح شد؛

شعبه دیجیتال بانک ملی رویکردی خلاقانه در عصر کرونا

مدیرعامل بانک ملی ایران عنوان کرد: شعبه دیجیتال ملی در دوران کرونا، نشان از رویکرد نوآوری و خلاقانه بانک ملی دارد.
کد خبر : ۱۲۲۳۴۱
حسین زاده

به گزارش خبرنگار ایبِنا، محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران در مراسم ملی شو ۴ با بیان اینکه امروز بزرگترین رویداد سامانه بانک ملی ایران را خواهیم داشت اظهار داشت: هر سال  می‌دیدم که تیم‌های نوآوری بانک ملی دستاوردهای متعددی داشتند، بنابراین تصمیم گرفتیم در بانک ملی ایران رویدادی داشته باشیم تا آخرین دستاوردهای خود را ارایه کنند.


وی افزود: یک سال تمام تیم‌های نوآوری بانک ملی تلاش می‌کنند و محصولاتی را تولید و عرضه و رونمایی می‌کنند. رویداد ملی شو ۴ شامل شعبه ملی پلاس و شعبه دیجیتال ملی است که بیش از یک سال زمان برده است.


حسین زاده تاکید کرد: در شعبه تمام دیجیتال ملی خدمات متعددی همچون، امضای دیجیتال و تولید ثبت دیجیتال را داریم تا لازم نباشد مردم و متقاضیان برای یک پرونده مدارک و لوازم مورد نیاز همچون سفته را  فیزیکی بخرند و از طریق همین شعبه دیجیتال می توانند همین را بخرند و در پرونده استفاده کنند. همه اینها به صورت دیجیتال انجام می‌شود.


وی افزود: متقاضیان برای افتتاح حساب هم دیگر لازم نیست که به شعبه مراجعه کنند و می توانند به همین شعبه دیجیتال مراجعه کنند و با توجه به ارتباطی که این شعبه دیجیتال با ثبت احوال دارد خدمات انجام خواهد شد و همچنین خیلی محصولات دیگر این شعبه دیجیتال دارد که ارائه می‌شود. در نهایت آنچه دیدگاه بانک ملی است سازمان یادگیرنده و نوآورانه است.


حسین‌زاده گفت: شعبه دیجیتال ملی در دوران کرونا، نشان از رویکرد نوآوری و خلاقانه بانک ملی دارد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر