رشد در بازار سهام آسیا و اقیانوسیه

با وجود تعطیلی برخی بازارهای جنوب شرقی آسیا، بازار سهام آسیا و اقیانوسیه رشد داشت در حالی که سهام‌های وال استریت افت کردند.
کد خبر : ۱۲۴۳۱۸
بازار سهام آسیا

به گزارش ایبِنا به نقل از سی ان بی سی، در معاملات صبح چهارشنبه سهام‌های آسیا و اقیانوسیه رشد کرد، در حالی که برخی بازارها در جنوب شرقی آسیا برای تعطیلات بسته شده است. نیک کی ۲۲۵ ژاپن ۰.۳۴ درصد رشد کرد در حالی که شاخص تاپیکس ۰.۱۱ درصد رشد داشت. کاسپای کره جنوبی ۰.۲۱ درصد افزایش داشت. سهام های چین نوسان داشت، کامپوزیت شانگهای ۰.۲۴ درصد افزایش یافت در حالی که شنژن ۰.۱۹۹ درصد افت کرد. شاخص هنگ سنگ در هنگ کنگ ۰.۸۱ درصد افزایش یافت. اس اند پی/ ای اس اکس ۲۰۰ در استرالیا ۰.۲۳ درصد بالاتر بود. ام اس سی آی شاخص اصلی سهام آسیا و اقیانوسیه در خارج از ژاپن ۰.۳۵ درصد بالاتر معامله شد.


قرار است بانک رزرو نیوزلند نرخ بهره خود را به زودی اعلام کند. پیش از اعلام آن، دلار نیوزلند در پی افزایش در اوایل هفته جاری، با قیمت ۰.۷۲ دلار معامله شد. در جنوب شرقی آسیا، بازارهای اندونزی، سنگاپور و تایلند برای تعطیلات روز چهارشنبه بسته است. در ایالات متحده یک شبه، سهام اس اند پی ۵۰۰ با افت ۰.۲۱ درصد به ۴۱۸۸.۱۳ رسید در حالی که داو جونز ۸۱.۵۲ واحد کاهش یافت و به ۳۴۳۱۲.۴۶ رسید. کامپوزیت نزداک با افت جزئی در ۱۳۶۵۷.۱۷ بسته شد.


ارزها و نفت


شاخص دلار آمریکا در برابر همتایان خود ۸۹.۶۹۳ بود که در مقایسه با سطح بالاتر از ۸۹.۷ اخیر، ضعیف تر است. دیروز ین ژاپن با ۱۰۸.۷۳ دلار معامله شد. دلار استرالیا در ۰.۷۷۵۴ تغییر قیمت داد و بیش از اوایل هفته دیده شد. قیمت نفت در معاملات صبح آسیا اندکی تغییر کرد و معاملات آتی نفت خام برنت با اندکی افزایش در ۶۸.۶۹ دلار در هر بشکه روبرو شد. معاملات آتی نفت خام ایالات متحده زیر قیمت ثابت و هر بشکه ۶۶.۰۶ دلار معامله شد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر