15 تير 1400 - 09:31
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر مطرح کرد؛

طلافروشی‌های بازار تهران تعطیل شدند/ انتقاد از فعالیت سایر اصناف

نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: در بازار تهران فقط طلا فروش‌ها تعطیل کرده‌اند و اتاق اصناف هم در خصوص دوگانگی که پیش آمده، هیچ اقدامی نکرده است.
کد خبر : ۱۲۵۲۶۱
کشتی آرای

محمد کشتی آرای نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر به خبرنگار ایبِنا در خصوص وضعیت فعالیت بازار طلا و سکه در شرایطی که وضعیت کرونایی شهر تهران به رنگ قرمز درآمده است، اظهار داشت: در بازار تهران همه صنوف فعال و باز هستند ولی فقط طلا فروش‌ها بسته‌اند و این جای تعجب و سوال است که اگر قرار است که همه واحدهای صنفی بازار تعطیل باشند، چرا فقط طلا فروشی‌ها تعطیل شده‌اند؟


وی افزود: در حال حاضر همه مغازه‌های لباس فروشی، پارچه فروشی و ... در بازار تهران باز هستند. در بازار بزرگ تهران هم فقط ابتدای بازار که طلا فروش‌ها هستند، تعطیلی را مشاهده می‌کنیم ولی بقیه بازار بزرگ تهران فعال هستند.


کشتی آرای ادامه داد: متاسفانه یک دو گانگی به وجود آمده و اتاق اصناف هم در این خصوص هیچ اقدامی نکرده است. اکر اطلاعیه‌ای داده شده مبنی بر فعالیت گروه یک، خب بقیه باید تعطیل باشند، ولی این اتفاق نیفتاده و در بازار فقط طلا فروش‌ها تعطیل شده‌اند. همین موضوع هم باعث شده که معاملات طلا و سکه با کاهش همراه باشد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر