خلاصه آخرین وضعیت بازارهای مالی جهان

آخرین قیمت نفت، طلا، دلار و ارزهای رمزنگاری شده و سهام‌های آسیا و اقیانوسیه و وال استریت در معاملات امروز بررسی شد.
کد خبر : ۱۲۶۲۵۸
بازار مالی

به گزارش ایبِنا به نقل از سی ان بی سی، تغییرات بازارهای جهانی نفت حاکی از کاهش قیمت نفت و همچنین افت قیمت ها در بازار ارزهای رمزنگاری شده است.



  • افت قیمت نفت


قیمت نفت در معاملات صبح آسیا افت کرد و معاملات آتی نفت خام برنت با ۰.۱۳ درصد کاهش به ۶۸.۹۴ دلار در هر بشکه رسید. معاملات نفت خام آمریکا ۰.۱۴ درصد کاهش یافت و به ۶۶.۵۰ دلار در هر بشکه رسید.



  • بازار سبزپوش آسیا و اقیانوسیه


سهام های آسیا و اقیانوسیه افزایش یافت؛ بانک ذخیره نیوزلند نرخ بهره را بدون تغییر حفظ کرد. در معاملات صبح چهارشنبه سهام های آسیا و اقیانوسیه رشد کردند. بانک رزرو نیوزلند علی رغم پیش بینی افزایش نرخ بهره، نرخ بهره را بدون تغییر نگه داشت. ام اس سی آی جامع ترین شاخص سهام آسیا و اقیانوسیه با ۰.۰۹ درصد افزایش، معامله شد.



  • وال استریت قرمزپوش


در وال استریت، هر سه شاخص اصلی داوجونز، اس اند پی ۵۰۰ و نزداک کاهش داشتند.



  • افزایش قیمت دلار


دلار روز چهارشنبه در برابر یورو به بالاترین سطح ۹ ماه اخیر رسید و شاخص دلار آمریکا در برابر سبد همتایان خود، پس از جهش اخیر از ۹۲.۸، در ۹۳.۰۸۳ جای گرفت.



  • ثبات قیمت طلای جهانی


با وجود تقویت ارزش دلار در برابر ترس از نوع دلتای کرونا، قیمت طلا ثابت ماند. روز چهارشنبه قیمت طلا در معاملات اولیه آسیا بدون تغییر بود و هر اونس طلا پس از رسیدن به بالاترین سطح خود از ۶ آگوست معادل ۱۷۹۵.۲۵ دلار در روز سه شنبه، تا ساعت ۴:۳۳ به وقت تهران در ۱۷۸۵.۶۶ دلار ثابت ماند.


معاملات آتی طلا در ایالات متحده در ۱۷۸۷ دلار و ۲۰ سنت ثابت بود. نقره با ۰.۱ درصد افزایش به ۲۳.۶۵ دلار در هر اونس رسید. پلاتین پس از افت ۲.۵ درصدی قبلی ، ۰.۲ درصد افزایش یافت و به ۹۹۹.۵۳ دلار رسید. پالادیوم پس از سقوط ۴.۵ درصدی سه شنبه، با ۱.۱ درصد افزایش به ۲۵۱۶.۲۲ دلار رسید.



  • کاهش قیمت ارزهای رمزنگاری شده


بیت کوین در ساعت ۱۱:۱۲ به وقت تهران با ۰.۴۱ درصد افت به ۴۵۳۰۰.۵۳ دلار رسید، اتریوم با ۱.۹۶ درصد کاهش به ۳۰۶۳.۲۹ دلار رسید.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
اینفوگرافیک
بیشتر
پربیننده ها