18 مرداد 1400 - 10:00
در نظرسنجی جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان:

سداد و ایوا برند محبوب مردم در سال ۱۴۰۰ شدند

با ثبت آرای مردمی، عنوان برند محبوب ایرانی در سال ۱۴۰۰ به اپلیکیشن ایوا و شرکت پرداخت الکترونیک سداد تعلق گرفت.
کد خبر : ۱۲۶۳۷۷
.

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی و تبلیغات شرکت پرداخت الکترونیک سداد، هشتمین دوره از نظرسنجی جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان، به‌عنوان گسترده‌ترین نظرسنجی مردمی برای انتخاب برندهای محبوب ایرانی در سال ۱۴۰۰، با حضور بالغ بر ۱۵۰۰ برند ایرانی به اتمام رسید. این جشنواره همه ساله با حمایت انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.



در این جشنواره برند «ایوا» در گروه اپلیکیشن‌های پرداخت و برند «پرداخت الکترونیک سداد» در گروه پایانه‌های فروشگاهی (POS) با ثبت بالاترین آرا و اقبال عمومی مردم موفق شدند لوح زرین برندهای محبوب را در هر دو دسته  به‌دست آورند.


براین اساس، در مراسم اختتامیه جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان که روز ۱۷ مردادماه در سالن رایزن تهران برگزار شد، با اهدای گواهینامه و تندیس زرین از محمدعلی محمودزاده مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد تقدیر شد.



لازم بذکر است شرکت پرداخت الکترونیک سداد به‌عنوان بازوی توانمند و اجرایی بانک ملی ایران در صنعت پرداخت از حدود ۷ سال پیش، فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است.
همچنین سرویس «نشان بانک» اپلیکیشن ایوا به‌عنوان نخستین شعبه دیجیتال بانک‌ ملی ایران، در مدت زمان کوتاه فعالیت خود،  خدمات ارزشمندی را در بستر بانکداری دیجیتال به مشتریان ارائه کرده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر