12 مهر 1400 - 08:38

افتتاح همزمان ۸۸ باجه پست بانک ایران با حضور وزیر ارتباطات

در آستانه روز روستا و عشایر ، ۸۸ باجه خدمات بانکی روستایی پست بانک ایران ، با حضور دکتر زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر : ۱۲۷۳۱۷
پست بانک

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران ، در آیین افتتاح و بهره برداری از باجه های مذکور که در ۱۸ استان کشور و به طور همزمان صورت گرفت ؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از طریق ارتباط آنلاین با روستای باشماق شهرستان مریوان از توابع استان کردستان به صورت نمادین و به نمایندگی از سایر باجه ها ، آنرا افتتاح کرد.


بنا براین گزارش ، در مراسم افتتاح ۸۸ باجه خدمات بانکی روستایی پست بانک ایران ، دکتر بهزاد شیری مدیر عامل و اعضای هیات مدیران و جمعی از معاونین و مدیران بانک حضور داشتند و دکتر زارع پور پس از برگزاری جلسه کاری ، استماع گزارش ارائه شده توسط مدیر عامل پست بانک ایران و ایراد سخن برای حاضران ، ضمن بازدید از واحدهای ستادی و شعبه مستقل و دیدار و گفت و گو با کارکنان و مشتریان بانک ؛ از نمایشگاه دستاوردهای پست بانک ایران و همچنین سامانه میز خدمات بانک نیز بازدید کرد.


این گزارش می افزاید : برای افتتاح و بهره برداری از ۸۸ باجه خدمات بانکی روستایی پست بانک ایران ، ۱۵۶ میلیارد ریال اعتبار صرف شده و با بهره برداری از باجه های مذکور ۳۰۰ هزار نفر از جمعیت روستایی کشور تحت پوشش خدمات بانکی قرار گرفت.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر