پایان هفته مثبت برای بازار سهام

اگرچه هفته نخست آبان ماه، بازار سهام با روند منفی شاخص کل همراه شد و تنها در دو روز معاملاتی تحرکات شاخص کل بورس مثبت بود اما در نهایت پرونده این هفته نیز مثبت بسته شد.
کد خبر : ۱۲۷۹۱۵
بورس

به گزارش ایبِنا، در هفته گذشته شاخص بورس یک درصد افت را به ثبت رساند که البته در کنار روند نوسانی که داشت، شاخص در آخرین روز معاملاتی هفته، شرایط بهتری را رقم زد و  ۹ هزار واحد رشد را ثبت کرد و در محدوده یک میلیون و ۳۹۳ هزار واحد قرار گرفت.


در پایان معاملات شنبه اول آبان ماه،  بازار سهام شاخص کل بورس تهران با افتی دو درصدی در آستانه از دست دادن کانال یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحدی قرار گرفت و این در حالی بود که وضعیت شاخص کل هم‌وزن وضعیت بدتری داشت به نحوی که این شاخص بیش از ۲٫۳ درصد افت کرد.


در دومین روز معاملاتی یعنی دوشنبه سوم آیان ماه، شاخص کل بورس باز هم با افت رو به رو شد و با ۲۳ هزار واحد افت در محدوده یک میلیون و ۳۸۴ هزار واحد قرار گرفت. شاخص هم‌وزن هم با هفت هزار واحد منفی در کانال ۳۸۰ هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات بورس هم به سه هزار و ۶۷۱ میلیارد تومان رسید.


سه شنبه هفته گذشته اما شاخص کل بورس ۳۳۶ واحد رشد را ثبت کرد. شاخص هم‌وزن هم با ۳۵۰۰ واحد منفی در محدوده ۳۷۶ هزار واحد ایستاد. ارزش معاملات بورس در این روز به سه هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان رسید. 


در نهایت شاخص کل بورس در آخرین روز معاملاتی هفته اول آبان نیز با ۹۵۰۰ هزار واحد مثبت و ۰٫۶۹ درصد رشد در محدوده یک میلیون و ۳۹۳ هزار واحد قرار گرفت. شاخص هم‌وزن هم با افت ۵۰ واحدی در محدوده ۳۷۶ هزار واحد قرار گرفت. همچنین ارزش معاملات بورس به سه هزار و ۵۷۰ میلیارد تومان رسید.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها