12 بهمن 1400 - 10:33

رشد ۱۰۱ درصدی تسهیلات بانک توسعه صادرات ایران در اراک

مجموع تسهیلات اعطایی شعبه اراک بانک توسعه صادرات ایران طی ده ماه گذشته بیش از چهارهزار میلیارد ریال بوده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۰۱ درصد رشد داشته است.
کد خبر : ۱۳۰۲۲۸
اراك

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات، رئیس شعبه اراک بانک توسعه صادرات ایران همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر ۲۰۵ میلیون دلار اعتبارات و بروات اسنادی و مبلغ ۵۵ میلیون دلار حوالجات ارزی از طریق شعبه بانک توسعه صادرات ایران دراراک کارسازی شده که بیش از ۵۰ درصد از واردات کل استان را پوشش می دهد.

سعید رضایی با اشاره به اینکه بیشترین تسهیلات بانک توسعه صادرات استان مرکزی به بخش صنعت تخصیص داده شده، اظهار داشت: شمش آلومینیوم، پکیج های حرارتی، خطوط انتقال نیرو و همچنین صنایع شیمیایی از مهمترین صنایع صادراتی استان مرکزی است.

وی اعلام کرد: شعبه اراک تاکنون ۷ مرتبه به عنوان شعبه برتر از بین شعب بانک انتخاب و از سوی موسسه عالی آموزش بانکداری تقدیر شده است.

رضایی با ذکر این مهم که شعبه اراک از زمان تاسیس تاکنون همواره از رشدی پایدار در زمینه پرداخت تسهیلات و ارائه انواع خدمات بانکی برخوردار بوده، اظهار داشت: از نقاط قوت این شعبه، تنوع در ارائه خدمات بانکی است؛ ما دراین شعبه از بانک توسعه صادرات تلاش داریم مشتریان از سبد کاملی از خدمات بانک بهره مند شوند.

رضایی در ادامه به تشریح طرح های تامین مالی شده از سوی شعبه اراک پرداخت و گفت: تامین مالی حوزه صنعت، منجر به اشتغالزایی مستقیم برای صدها نفر شده است؛ از جمله این طرح ها می توان به تامین مالی شرکت ویستا اعتماد ایرانیان و واحد تولیدی فعال در حوزه تولید ظروف چینی در خمین اشاره کرد؛ این پروژه به تنهایی به صورت مستقیم برای ۳۰۰ نفر اشتغال زایی دارد.
 

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر