20 بهمن 1400 - 08:56

تجدید بیعت مدیرعامل، مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های امام راحل

صبح امروز سه‌شنبه ۱۹ بهمن ماه همزمان با هشتمین روز از ایام‌اللـه دهه مبارک فجر و در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران به همراه جم
کد خبر : ۱۳۰۴۷۱
بانک رفاه

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در این مراسم که با حضور دکتر حجت‌اللـه عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه روسا، مدیران عامل، معاونان، مدیران و جمعی از کارکنان سازمان‌ها، صندوق‌ها و بانک‌های تابعه برگزار شد، مدیرعامل، معاونان، مدیران ستادی و کارکنان بانک رفاه کارگران با حضور در مرقد حضرت امام خمینی(ره) و نثار تاج گل و قرائت قرآن و فاتحه، یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران در سخنانی در حاشیه این مراسم با بیان اینکه، پیروزی انقلاب اسلامی نتیجه اتحاد و همبستگی ملی مردمی بود، تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در سایه رهبری هوشمندانه امام خمینی(ره) به دنیا ثابت کرد که ملت ایران اسلامی برای استقلال و آزادی خود حاضر به جانفشانی هستند.
دکتر للـه‌گانی با تاکید بر اینکه، ضرورت دارد همگی با تعهد و تلاش بیشتر و ارائه خدمت صادقانه به مردم، به سهم خود در مسیر تحقق آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشأن و شهدای والامقام گام برداریم، افزود: بر همه ما واجب است که در راستای حفظ آرمان‌ها و دستاوردها و حفاظت و حراست از درخت تنومند انقلاب بیش از پیش تلاش کنیم.
وی با بیان اینکه، امروز کشور در شرایط جنگ اقتصادی قرار دارد، افزود: جنگ اقتصادی شرایط و ویژگی‌های مختص به خود را دارد. عناصر تعیین‌کننده در جنگ اقتصادی تلاش، تعهد، امید، پشتکار و اخلاص در کار است. باید با جدیت بسیار و با تمام وجود در این کارزار اقتصادی به ارائه خدمت صادقانه به مردم بپردازیم و دشمن را از دستیابی به اهداف شومی که در سر دارد، ناامید کنیم.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر