مدار به بانک ملی رسید/ افزایش ۳۴۵ درصدی سود هر سهم وبانک

افشای اطلاعات شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی نشان می‌دهد شرکت مدیریت سرمایه «مدار» به بانک ملی منتقل شده و بابت این انتقال سود هر سهم وبانک نسبت به ۹ ماهه ابتدایی امسال، ۳۴۵ درصد رشد داشته است.
کد خبر : ۱۳۰۶۹۸
بانک ملی

به گزارش ایبنا طبق افشای اطلاعات منتشر شده در کدال، شرکت سرمایه‌گذاری مدیریت سرمایه مدار، به جای سود سنواتی بانک ملی از «وبانک» به طور ۱۰۰ درصدی و با قیمت هر سهم ۳۱۴۳ ریال به این بانک منتقل شده است؛ بخشی از این بدهی بابت باقی مانده بدهی سنواتی سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۸ و مابقی به ازای بخشی از بدهی سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۹۹ بوده است.


با توجه به بهای تمام شده سهام شرکت مذکور در دفاتر شرکت به مبلغ ۲.۳۰۴.۰۰۲ میلیون ریال و همچنین جمع مبلغ معامله ۱۴.۴۵۶.۱۹۴ میلیون ریال، سود واگذاری پس از کسر مخارج انتقال سهام مذکور، مبلغ ۱۱.۹۶۸.۱۹۳ میلیون ریال و به ازای هر سهم (EPS) ۴۳۹ ریال محسوب می‌شود.

با توجه به اینکه «وبانک» در ۹ ماه ابتدایی سال جاری ۱۲۷ ریال سود شناسایی کرده بود با سود ۱۲۰۰ میلیاردی اخیر، میزان سود هر سهم نسبت به این مدت تا امروز بیش از ۳۴۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

با توجه به رکوردشکنی‌های سود وبانک و وضعیت خوب هلدینگ‌های زیرمجموعه، عبور از قله سود سال گذشته دور از دسترس نخواهد بود و روزهای باقیمانده امسال ایام طلایی برای سهامداران وبانک محسوب می‌شود.

برچسب ها: بانک ملی وبانک
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر