03 فروردين 1401 - 10:19
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کرد؛

جهت‌گیری دانش‌بنیان‌ها در راستای جهش تولید داخل

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نامگذاری امسال، استراتژی کشور را در بحث تولید مشخص کرد و همه بخش‌های مدیریتی کشور باید برای تحقق این شعار کوشا باشند.
کد خبر : ۱۳۱۴۴۳
غلامرضا مرحبا

به گزارش ایبِنا، غلامرضا مرحبا با اشاره به اینکه اکنون مهم ترین دغدغه کشور موضوع اشتغال و معیشت مردم است، گفت: حمایت از شرکت‌های دانش بنیان نقش مهمی در افزایش تولیدات کشور و نیز ایجاد اشتغال جوانان خواهد داشت.


وی تاکید کرد: شعار سال باید به عنوان اصل مهم و اساسی در برنامه ریزی های کشور مدنظر قرار گیرد و از همه امکانات و منابع برای تحقق آن استفاده شود.


مرحبا با اشاره به حرکت جدی شرکت های دانش بنیان در سال های اخیر برای افزایش تولیدات داخلی و خودکفایی گفت: ما در حوزه دانش بنیان و با تلاش جوانان با انگیزه و مومن در صف مقدم حرکت می‌کنیم؛ به گونه ای که اقداماتی که در این حوزه صورت گرفته موجب غبطه کشورهای توسعه یافته شده است.


سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: می توان با توسعه این تکنولوژی و تفکر دانش بنیانی به ارکان تولید، صنعت و اقتصاد تحرک بسیار اساسی بخشید.


مرحبا یادآور شد: مجلس شورای اسلامی در این زمینه حمایت های قانونی خود را از شرکت های دانش بنیان در جهت رشد تولید و اشتغال انجام خواهد داد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر