08 ارديبهشت 1401 - 11:56
رییس جمهور:

تکلیف قانونی حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی با مدیریت دقیق انجام می‌شود

رییس جمهور گفت: تبدیل ارز ۴۲۰۰ تومانی به ارز نیمایی تکلیف دولت در قانون بودجه است. در این زمینه لازم است با مدیریت دقیق تکلیف قانونی انجام شود
کد خبر : ۱۳۲۲۰۳
رئیسی

به گزارش ایبِنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، در نشستی خبری به اقتضائات بودجه ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: تبدیل ارز ۴۲۰۰ تومانی به ارز نیمایی تکلیف دولت در قانون بودجه است. در این زمینه لازم است با مدیریت دقیق تکلیف قانونی انجام شود و در عین حال با مدیریت بازار و سایر تدابیر پیشگیرانه از هر گونه فشار به زندگی و معیشت مردم جلوگیری شود.


رئیسی افزود: حتما در چند روز آینده هم گزارش لازم را نسبت به وضعیت بودجه ۱۴۰۱ و اقداماتی که دولت برای اجرای این قانون می‌خواهد انجام دهد به اطلاع مردم عزیز می‌رسانیم و هم نوع مدیریتی که باید نسبت به وضعیت بازار صورت گیرد تا مردم گله‌مند نباشند، با دقت اعمال خواهد شد. مدیریت بر بازار نه دغدغه روزانه بنده، بلکه دغدغه هر لحظه بنده است.


رئیس جمهور اظهار داشت: واقعا هر شب که به منزل می‌روم شاید تا پاسی از شب تلفن‌های بنده فقط در ارتباط با مساله وضعیت قیمت‌ها و مدیریت بازار با هدف حمایت از معیشت و زندگی مردم است. وعده ما با مردم عزیز این است که کارهایی که باید انجام شود با آنها در میان بگذاریم و غیابا تصمیم نگیریم. لذا به وزرا تاکید کردیم اطلاعات لازم را به مردم بدهند.


آیت‌الله رئیسی تاکید کرد: حتما در چند روز آینده این اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد و نحوه کار با مردم عزیز، با بازاریان و با فعالان اقتصادی در میان گذاشته می‌شود تا آنها هم در جریان قضیه باشند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر