26 ارديبهشت 1401 - 16:07

تاکید استاندار قم بر ادامه تعاملات بانک ملی ایران با فعالان اقتصادی

استاندار قم در بازدیدی که عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان داشت، بر ادامه همکاری ها و تعاملات این بانک با فعالان اقتصادی استان تاکید کرد.
کد خبر : ۱۳۲۷۱۱
استاندار قم

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، حسن مونسان عضو هیات مدیره بانک در این بازدید که روسای ادارات کل بانکداری تجاری و اداره کل بازرسی، رییس اداره امور شعب استان قم، استاندار قم و مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان حضور داشتند، با تاکید بر حمایت از بنگاه‌های اقتصادی، اولویت بانک را حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، سلامت محور، صادرات محور، پروژه های نیمه تمام و طرح های توسعه‌ای بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و دولت بیان کرد.

سید رسول میرخلفی رییس اداره امور شعب استان قم نیز گزارشی از خدمات ارائه شده و تسهیلات پرداختی به طرح های ایجادی، توسعه ای، نیمه تمام و غیرفعال سلفچگان ارائه کرد.

همچنین سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم نیز ضمن تقدیر از حمایت های بانک ملی ایران به عنوان بانک حاکمیتی، بر ادامه همکاری و تعامل بانک با فعالان اقتصادی استان به ویژه در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان تاکید کرد.
در ادامه مونسان به اتفاق استاندار قم و مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان از شرکت‌های کاسپین خودرو (تولیدکننده کامیون و کشنده دوو)، کیمیا گستر آرا (تولیدکننده موتور سیکلت های برقی) ، تیدا ارتباط نیایش با نام تجاری نیرا و همچنین پروژه کنارگذر غربی بازدید کرد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر