03 خرداد 1401 - 15:31

صدور نخستین دامدارکارت ۲ میلیارد ریالی در بانک کشاورزی

در اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها و برای حمایت از تولید کنندگان و رونق واحدهای تولیدی دام و طیور، نخستین دامدارکارت بانک کشاورزی با اعتبار ۲میلیارد ریال در شعبه پاکدشت استان تهران صادر شد.
کد خبر : ۱۳۲۹۴۰
دامدارکارت

 به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، این بانک هم سو با سیاست های دولت و با هدف رونق واحد های تولیدی دام و طیور و تامین امنیت غذایی کشور، پرداخت تسهیلات با نرخ ۱۰درصد را در دستور کار قرار داده است و به همین منظور دامدار کارت درقالب تسهیلات ویژه و سرمایه در گردش برای تامین نهاده های  مورد نیاز، مواد اولیه و ابزار آلات و تجهیزات تولید، با سهولت و سرعت بیشتری در اختیار متقاضیان قرارخواهد گرفت.


بر اساس این گزارش، بانک کشاورزی پس از معرفی متقاضیان از سوی وزارت جهاد کشاورزی به شعب این بانک ، تسهیلات یارانه دار خرید نهاده های دامی را به واحد های کوچک در قالب دامدار کارت با نرخ سود ۱۰ درصد پرداخت می کند.


این گزارش می افزاید، نخستین دامدار کارت بانک کشاورزی با اعتبار ۲۰۰میلیون تومان صبح روز سه شنبه سوم خردادماه سال جاری در شعبه پاکدشت این بانک در استان تهران صادر و یک روز پس از ثبت درخواست آقای رضا پازکی از دامداران این شهرستان در سامانه سیتا، به نامبرده تحویل شد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر