08 خرداد 1401 - 12:37

موسسه عالی آموزش بانکداری ایران برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ دانشجو می‌پذیرد

موسسه عالی آموزش بانکداری ایران برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در دوره مدیریت عالی بانک و در سایر رشته ها در دوره ها و سطوح کارشناسی ارشد، کارشناسی ناپیوسته و کاردانی دانشجو می پذیرد.
کد خبر : ۱۳۳۰۷۰
موسسه عالی آموزش بانکداری

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، این موسسه بنا به ضرورت توسعه آموزش های حرفه ای با کیفیت و اثربخش، بر اساس رسالت خود مبنی بر ارائه آموزش های به روز و منطبق با نیازهای کارکنان نظام بانکی کشور، در نظر دارد دوره های مدیریت عالی بانک، در سطح کارشناسی ارشد، کارشناسی ناپیوسته و کاردانی را در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ برگزار کند.




براین اساس در دوره مهارت شغلی مدیریت عالی بانک که ششمین دوره آن در سال جاری برگزار و در سطح دکتری ارزیابی می شود، هدف اصلی ارتقای سطح علمی و مهارت‌های شغلی مورد نیاز در مراتب مدیریت عالی بانک‌ها و مؤسسات اعتباری کشور است. علاوه بر این دانش‌ آموختگان مدیریت عالی بانک شایستگی لازم برای تدریس حوزه‌های مرتبط با مدیریت بانک در بانک‌ ها و مؤسسات اعتباری کشور را نیز خواهند داشت. 

همچنین در سال تحصیلی پیش رو، موسسه در دوره در سطح کارشناسی ارشد در رشته‌های مدیریت امور بانکی، بانکداری اسلامی و مالی با گرایش مهندسی مالی و مدیریت ریسک، در  دوره در سطح کارشناسی ناپیوسته در رشته مدیریت امور بانکی و در دوره سطح کاردانی در رشته امور بانکی نیز پذیرش دانشجو خواهد داشت.

گفتنی است علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت موسسه عالی آموزش بانکداری ایران به نشانی https://www.ibi.ac.ir مراجعه کنند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر