18 خرداد 1401 - 16:47
در سفر صفایی مزید به استان ایلام مطرح شد:

حمایت بانک سینا از تولید و اشتغالزایی در استان ایلام

سرپرست بانک سینا در سفر به استان ایلام، از اختصاص بخشی از بودجه مسئولیت‌های اجتماعی بانک به طرح های اشتغالزایی و درآمدزایی برای مردم این منطقه خبر داد.
کد خبر : ۱۳۳۳۲۷
بانک سینا، روابط عمومی بانک سینا

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا؛ صفایی مزید به تشریح عملکرد بانک از حیث تسهیلات پرداختی در زمینه‌های مختلف پرداخت و گفت: بانک سینا در راستای اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های ترسیم شده مبنی بر ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی و حمایت از مناطق محروم و کمتر برخوردار و همچنین ایجاد توسعه پایدار، خدمات مطلوب و قابل قبولی ارائه داده است.
وی ضمن ارزیابی عملکرد شعب و بررسی آمار منابع، مصارف و میزان مطالبات بانک گفت: تمام کارکنان بانک باید برای دستیابی به اهداف و افق‌های تبیین شده تلاش مضاعف داشته باشند و با وحدت و یکپارچگی جایگاه بانک را ارتقاء دهند.
سرپرست بانک سینا همچنین با حضور در سیاه چادرهای عشایر منطقه ملکشاهی با تاکید بر لزوم اجرای طرح‌های برنامه‌ریزی شده و اختصاص بودجه از محل مسئولیت‌های اجتماعی در استان گفت: بانک سینا برنامه‌های مناسبی در ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به عشایر گرانقدر دارد و قطعا این تسهیلات باعث توسعه و رونق اقتصادی برای عشایر خواهد شد.
فرماندار شهرستان ملکشاهی هم با حضور در این بازدید، با اشاره به حمایت‌های همه‌جانبه بانک سینا در اعطای تسهیلات اشتغالزایی و ایجاد مشاغل پایدار، از حسن تدبیر و تلاش موفق این بانک در ارائه خدمات ارزشمند و صادقانه تشکر و قدردانی کرد.
سرپرست بانک سینا و فرماندار شهرستان ملکشاهی در این بازدید درباره چگونگی تامین مالی پروژه‌های زیرساختی در استان ایلام به بحث و تبادل نظر پرداختند.
گفتنی است در این سفر سیدمحمد یزدی‌خواه معاون شعب و مناطق، خلیل‌اله مهرابی مدیر امور بانکداری اسلامی و آرش طاهرخانی مدیر منطقه کرمانشاه و ایلام نیز حضور داشتند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر