20 مرداد 1401 - 09:10
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی:

تمامی کارتخوان‌ها و درگاه‌های پرداخت اینترنتی به پرونده مالیاتی متصل شد

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی از اتصال تمامی کارتخوان‌ها و درگاه‌های پرداخت اینترنتی فعال در شبکه پرداخت کشور به پرونده مالیاتی خبر داد.
کد خبر : ۱۴۰۴۱۵

به گزارش ایبِنا، مهران محرمیان گفت: درحال حاضر هشت میلیون ابزار پرداخت در کشور فعال است که همگی به پرونده مالیاتی متصل هستند و سازمان امور مالیاتی اقدامات لازم را برای رسیدگی به این پرونده‌ها انجام خواهد داد.


وی خاطرنشان کرد: تعداد بسیار کمی از ابزار‌های پرداخت هنوز باقی مانده که این ابزار‌ها مربوط به مشاغل حساس مانند بیمارستان یا امثال آن‌ها هستند که در این زمینه نیز با سازمان امور مالیاتی برای تعیین تکلیف آن‌ها مکاتبه شده است.


معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی افزود:‌ اتصال ابزار‌های پرداخت به پروند‌های مالیاتی از دو طریق انجام شد؛ تعدادی از ابزار‌های پرداخت با هدایت صاحبان این ابزار‌ها در سایت سازمان امور مالیاتی به پرونده مالیاتی متصل شدند و تعدادی هم که این اتصال از سوی صاحبان آن‌ها انجام نشد، عملیات قطع و غیر فعال شدن این ابزار‌ها از شبکه پرداخت انجام شد.


محرمیان افزود: اتصال کارتخوان‌ها و درگاه‌های پرداخت اینترنتی پس از دوسال همکاری بسیار خوب شبکه پرداخت، مردم محترم، سازمان امور مالیاتی و همکاران بانک مرکزی میسر شده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر