03 آبان 1401 - 11:01
در گفتگو با ایبِنا مطرح شد؛

شکست حباب قیمتی در بازار با مکانیزم خرید آنلاین ارز

شکست حباب قیمتی در بازار با مکانیزم خرید آنلاین ارز
نماینده مردم ساری در مجلس گفت: فراهم شدن زمینه خرید آنلاین ارز از سوی بانک مرکزی جلوی حباب قیمتی در این بازار را می‌گیرد.
کد خبر : ۱۴۲۱۸۶

علی بابایی کارنامی؛ نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایبِنا با اشاره به فراهم آوردن زمینه برای خرید ارز به صورت آنلاین از سوی بانک مرکزی گفت: فروش آنلاین ارز از سوی بانک مرکزی گامی موثر است که قابلیت توسعه و تغییر دارد و ما نیز از آن حمایت می‌کنیم. 

 

وی افزود: فراهم آوردن زمینه برای خرید آنلاین ارز، جلوی حباب قیمتی در بازار را می‌گیرد. 

 

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر زمینه برای خرید آنلاین ارز توسط بانک مرکزی فراهم نمی‌شد با هر اتفاق از جمله آشوب‌های اخیر شاهد نوسانات بسیار زیادی در بازار ارز کشور بودیم، اما این اقدام بانک مرکزی جلوی نوسانات در این حوزه را گرفت.

 

بابایی کارنامی با بیان اینکه ما در حال حاضر شاهد افزایش قیمت‌ها نیستیم، تصریح کرد: افزایش قیمت‌ها معلول عوامل متعددی است که باید بررسی و کنترل شود، اما آنچه که در بازار ارز نوسان ایجاد می‌کرد و ما شاهد تلاطم شدید در بازار بودیم با اقدام بانک مرکزی در فروش آنلاین ارز کنترل شده است.

 

وی افزود: خرید آنلاین ارز باعث می‌شود تا جلوی دلال بازی‌ها واسطه گری‌ها و کلاهبرداری‌ها در بازار ارز و سوء استفاده‌ها از افزایش تقاضای مردم به اشکال مختلف گرفته شود.

 

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ایرادات جزئی فروش آنلاین ارز باید گرفته شود و این مسیر با دقت و سرعت بیشتری ادامه پیدا کند. 

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر