29 آبان 1401 - 15:16

پرداخت ۵۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات باغداری بانک کشاورزی

پرداخت ۵۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات باغداری بانک کشاورزی
بانک کشاورزی در هشت ماه نخست سال جاری، ۵۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات باغداری پرداخت کرده که این میزان از رشد ۵۱ درصدی برخوردار است.
کد خبر : ۱۴۳۱۹۶

به گزارش خبرنگار ایبِنا، در شبکه بانکی دولت سیزدهم علاوه‌بر اینکه به فعالیت‌های تولیدی و دانش بنیان بیش از پیش توجه می‌شود و تامین مالی آن‌ها از دو روش تسهیلات بانکی و تامین مالی زنجیره‌ای صورت می‌گیرد، ضوابط جدید کمک کرده تا دسترسی به تسهیلات برای مردم، فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان آسان‌تر از قبل شود.

 

یکی از بانک‌های فعال در این زمینه، بانک کشاورزی است. این بانک از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا ۲۶ آبان ماه درمجموع ۵۴ هزار و ۵۶۱ میلیارد ریال تسهیلات در زیر بخش باغداری به ۵۷ هزار نفر از باغداران کشور پرداخت کرده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۵۱ رشد داشته است.

 

در همین بازه زمانی، تسهیلات پرداختی این بانک نسبت به سال گذشته ۱۸ هزار میلیارد ریال افزایش داشته است. بانک کشاورزی با هدف افزایش کمی و کیفی تولید و تامین امنیت غذایی کشور، با پرداخت تسهیلات در تمام مراحل کاشت، داشت و برداشت محصول از باغداران حمایت می‌کند.

 

بانک کشاورزی یکی از فعال‌ترین بانک‌ها در حوزه تامین مالی زنجیره‌ای تولید است. در این روش علاوه‌بر اینکه تامین مالی غیرتورمی صورت می‌گیرد، نسبت به روش مستقیم برای باغداران و کشاورزان هم هزینه کمتری خواهد داشت.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر