توسعه بازار املاک در دوبی

دبی یکی از محبوب‌ترین مقاصد ثروتمندان برای خرید املاک و مستغلات است.
کد خبر : ۱۴۳۳۲۱

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبنا و به نقل از الامارات الیوم، توسعه دهندگان و کارشناسان املاک و مستغلات گزارش دادند که بازار املاک و مستغلات در دبی از نظر تداوم شتاب سرمایه گذاری، افزایش تقاضا، بهره مندی از مشوق‌های محلی، و تحت تاثیر قرار نگرفتن نگرانی‌های جهانی مربوط به رکود اقتصادی و نرخ بهره، وضعیت سالمی را تجربه می‌کند.

شرکت کنندگان در نمایشگاه «سیتی اسکیپ دبی ۲۰۲۲» در حاشیه فعالیت‌های این اکسپو به «امارات امروز» گفتند که بازار املاک و مستغلات به مرحله بلوغی رسیده است که باید همه برای حفظ آن تلاش کنند.

این بازار به یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای سرمایه گذاران ثروتمند و جهانی تبدیل شده است که قصد خرید ملک یا ایجاد یک فعالیت سرمایه گذاری را دارند.

فرهاد عزیزی، مدیرعامل شرکت توسعه املاک عزیزی در این خصوص گفت: اقتصاد دبی به طور کلی در سال جاری در همه بخش‌ها از هتل‌ها تا بخش املاک و مستغلات رکوردی را به ثبت رسانده است.

عزیزی تاکید کرد: موفقیت‌های به دست آمده توسط (اکسپو ۲۰۲۰ دبی) به تقویت شهرت جهانی دبی به عنوان مقصدی معتبر برای گردشگری، کار و زندگی کمک کرده است.

این رخداد به منظور بهره مندی از فرصت‌های گوناگونی است که در محیط توسعه یافته تجاری و سرمایه گذاری که دبی ساخته است و همچنین لذت بردن از سبک زندگی مدرن و توسعه زیرساخت‌ها و خدمات در امارت، صورت گرفته است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر